Site icon IAS

הונחה אבן פינה למפעל חדש של חברת תמ"מ

תמי מוזס מבעלי השליטה באל על, אמיר שוצמן מנכ"ל תמ"מ, אלי דפס יו"ר אל על, מנכ:ל רש"ת יעקב גנות ומנכ"ל אל על גונן אוסישקין. צילום סיון פרג'

אלי דפס יו"ר אל על, גונן אוסישקין מנכ"ל החברה ואמיר שוצמן, מנכ"ל תמ"מ, הניחו אבן פינה למפעלה החדש של חברת תמ"מ. לדברי שוצמן, "היום לו חיכינו הגיע. תמ"מ, המפעל הוותיק שחגג בחודש אוגוסט האחרון 70 שנה, הוא אולי אחד מהגופים הוותיקים במשק הישראלי שרק בעשור האחרון הכפיל את פעילותו מ-3.5 מיליון ל-7 מיליון ארוחות בשנה. ראוי שיהיה לו מתקן שמתאים לצרכיו ולהיקף הפעילות שרק גדל עם הזמן".

הוא הוסיף שתמ"מ מצליח להוציא מתוכו 7 מיליון ארוחות בשנה במאות טיסות ועשרות אלפי ארוחות ביממה. "אני מודה על הבעת האמון של דירקטוריון אל על ותמ"מ שהחליטו להשקיע במפעל חדש ומודרני שיאפשר לנו להתקדם ולהתפתח ב-25 השנים הבאות ולהצעיד את החברה לשיאים חדשים".

מגילת היסוד להנחת אבן הפינה. צילום סיון פרג'

מנכ"ל אל על אוסישקין ציין שתמ"מ ושל"ן הם חלק משמעותי באסטרטגיית החברה בתחום התפעול ושביעות הרצון של הלקוחות. "מעולם לא נבנה פרויקט בסדר גודל זה בחברת אל על, זה פרויקט נדל"ני מדהים, ברמה הגבוהה ביותר.  החברה נמצאת בתנופת עשייה. רק אתמול יצא משירות מטוס הג'מבו האחרון שלה, ונסגר צי 747 ששירת אותנו נאמנה במשך 48 שנה. ברשותנו 12 מטוסי דרימליינר חדשים מתוך 16 שצפויים להיקלט בחברה בתחילת השנה הקרובה. אנו משדרגים את צי מטוסי 737 ובהמשך גם את צי 777. שידרגנו את מערכות הדיגיטל,  מערכות המחשוב ומועדון הנוסע המתמיד".

זיכיון לרבע מאה

המפעל החדש, אשר יחליף את המפעל הנוכחי שנבנה לפני 52 שנים ושסיום הקמתו מתוכנן לסוף 2021, ייבנה על שטח של מעל 13,000 מ"ר באזור התמך המערבי בנתב"ג ויתמוך בייצור של כ-40,000 מנות ביום, עם מערך מטבחים, חדרי קירור ומקררים בשטח של 8,000 מ"ר ושטחי אחסנה לכ-3,000 משטחים.

בהתאם להסכם שחברת תמ"מ חתמה מול רשות שדות התעופה, הזיכיון להפעלתו של המפעל החדש הינו ל-25 שנים. המפעל החדש יאפשר לחברת תמ"מ לקדם את התוכנית האסטרטגית שלה. המבנה החדש של המפעל יאוכלס על ידי חברת תמ"מ לייצור המזון וישמש כמו כן את תחום תפעול שירות בטיסה באל על ויאפשר התייעלות תפעולית ושיפור השירות לנוסע.

באירוע המכובד השתתפו: תמי מוזס, מבעלי השליטה באל על, אלי דפס, יו"ר אל על, גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על, אמיר שוצמן, מנכ"ל תמ"מ, יעקב גנות, מנכ"ל רשות שדות התעופה, נמרוד בורוביץ', יו"ר דירקטוריון תמ"מ, ומשה נחשוני, רב חברת תמ"מ.

Exit mobile version