Site icon IAS

הדרך לנסיעות בין-מודאליות: שת"פ בין Eurostar ו- SkyTeam

שת"פ בין Eurostar ו- SkyTeam. צילום דף הפייסבוק של ברית התעופה

Eurostar ו-SkyTeam, חתמו על מזכר הבנות (MOU) שסולל את הדרך לנסיעות בין-מודאליות משולבות באוויר וברכבת עבור מיליוני לקוחות. לקוחות יוכלו לשלב טיסות ארוכות ובינוניות טווח עם נסיעות ברכבת בהזמנה אחת – תוך שהם נהנים מהטבות של SkyTeam. השותפות צפויה לצאת לדרך במחצית הראשונה של 2025.

הרשת הגדולה של Eurostar מציעה אפשרויות רבות ליהנות מנסיעות בין בריטניה, צרפת, בלגיה, הולנד וגרמניה, שניתן להכיל בקלות באמצעות רכבת. בנוסף, לקוחות יוכלו לטוס למוקדים הראשיים של SkyTeam בצרפת, הולנד ובריטניה ושדות תעופה גדולים אחרים באירופה ברחבי הרשת של Eurostar וליהנות מנסיעות בצורה בת קיימא יותר. נכון לעכשיו, כ-13% מנוסעי Eurostar שטסים לטווחים ארוכים לאחד מהרכזים האירופיים העיקריים של SkyTeam מתחברים ליעד אחר של Eurostar באמצעות רכבת.

"העבודה עם Eurostar כשותפה ראשונה שאינה חברת תעופה מדגישה את המחויבות של SkyTeam לספק חווית נסיעה משולבת ואחראית יותר על ידי שילוב נסיעות בין-מודאליות. אחד ממפעילי הרכבות האהובים ביותר בעולם, עם מוניטין של שירות לקוחות, Eurostar מתאים באופן טבעי ל-SkyTeam. אני מצפה לפתח את השותפות שלנו ולהציע ללקוחות בחירה גדולה יותר באופן שבו הם נוסעים ברחבי הרשת הגלובלית של SkyTeam."

אודות Eurostar

ל- Eurostar צי של 51 רכבות המשרת 28 יעדים בגרמניה, בלגיה, צרפת, הולנד ובריטניה. בשנת 2023, Eurostar הובילה 18.6 מיליון נוסעים והשאיפה היא לצמוח מ-19 ל-30 מיליון נוסעים בשנה. פליטת ה- CO2 בנסיעה ברכבת נמוכה ב-90% בהשוואה למכונית מונעת בנזין וב-95% בהשוואה לטיסה.

אודות SkyTeam

SkyTeam והחברות בברית התעופה שלה עובדים יחד כדי לחבר לקוחות על פני רשת גלובלית נרחבת של יותר מ-1,000 יעדים. SkyTeam מציעה למעלה מ- 750 טרקליני נמל תעופה, שירותי שדה תעופה עטורי פרסים SkyPriority והופכת את הנסיעות למשתלמות יותר באמצעות תוכניות הנאמנות של חבריה.

Exit mobile version