Site icon IAS

האפליקציה של יונייטד עוזרת לבצע הזמנה מחדש ולקבל שוברים

אפליקציית יונייטד איירליינס למקרה של עיכובים או ביטולי טיסות. צילום יונייטד

בשורה משמחת מגיעה מחברת התעופה יונייטד איירליינס (Airlines United), שהודיעה לאחרונה על אופציה חדשה באפליקציה שחוסכת זמן ומשדרגת את חווית הטיסה. במקרה שהטיסה מתעכבת או מבוטלת, האפליקציה מציגה אוטומטית אפשרויות הזמנה חדשות מותאמות אישית לנוסע, מידע על מצב הכבודה ושוברים לארוחות, העברות ומלונות.

בעוד שלחברת יונייטד היו את שיעורי הטיסות והביטולים הנמוכים ביותר מכל חברת תעופה בארה"ב, במהלך שלושת החודשים הראשונים של השנה, לחברה יש עדיין את הטיסות הרבות ביותר שהושפעו ממזג האוויר בהתחשב במיקומם של המוקדים המקומיים שלה.

על פי חברת התעופה, כ- 50% מהלקוחות שלה כבר פונים לאפליקציה או ל-united.com כדי לקבל שירות עצמי במהלך שיבושים, מאז שיונייטד החלה בפיילוט, בסוף השנה שעברה. יונייטד גילתה שלקוחות הגיבו היטב לאפשרויות הנסיעה החלופיות שהוגשו להם באופן אוטומטי באפליקציה ושעובדי נמל התעופה העריכו את הפחתת מספר האנשים הממתינים פיזית בתור.

"המטרה שלנו היא להביא את הלקוחות שלנו ליעדם בזמן, אבל אנחנו יודעים שדברים לא תמיד הולכים כמתוכנן. כלי כזה יכול לעשות את ההבדל האמיתי", אמרה לינדה ג'וג'ו (Linda Jojo), מנהלת תיק הלקוחות הראשית ביונייטד איירליינס. "אופציית האפליקציה החדשה שלנו לנייד מציעה יותר שקיפות, חוסכת זמן ומפחיתה מתח עבור הלקוחות שלנו, והיא מקצרת תורים בדלפקי שירות לקוחות כדי שהעובדים שלנו יוכלו לסייע טוב יותר לנוסעים עם בעיות או שאלות מורכבות. דוגמה נוספת להשקעה המתמשכת של יונייטד בטכנולוגיות חדשניות".

אפליקציית יונייטד בנייד וגם בטאבלט. צילום יונייטד

כאשר טיסה מתעכבת ביותר מ-60 דקות או מבוטלת, הלקוחות יראו אוטומטית אפשרויות לעיכובים וביטולים במסך הבית של אפליקציית יונייטד לנייד. ככה זה עובד:

*קבלת התראה: יש ללחוץ על הקישור או להזין פרטי טיסה באפליקציה או באתר החברה.

*בדיקת סטטוס הטיסה וההזמנה מחדש: אישור סטטוס הטיסה ובדיקת ההזמנה מחדש. ניתן גם לבחון אפשרויות טיסה אחרות ולהזמין.

*מעקב אחרי הכבודה: בדיקת הכבודה והדרך הבטוחה ליעד הסופי של הטיסה.

*הצגת שוברים: קבלת שוברים לארוחות, העברות ומלונות.

*חיבור לסוכן שירות לקוחות יונייטד באופן וירטואלי: ניתן להתקשר, לשלוח טקסט או וידאו צ'אט בו הנוסע יקושר לאחד/ת ממאות עובדי יונייטד, שיכולים להציע עזרה זהה לעובדים הנמצאים בנמל התעופה.

מטוס יונייטד איירליינס. צילום יח"צ

תכונה חדשה זו היא הדרך שבה יונייטד משתמשת בטכנולוגיה כדי להעניק לנוסעים יותר שקיפות ולשפר את חווית הלקוח. במשך שנים, חברת התעופה הובילה את התעשייה בהטמעת טכנולוגיות ומדיניות חדשה בכל פעילותה כדי לשרת טוב יותר את הלקוחות:

ישיבה משפחתית חינם: יונייטד היא חברת התעופה הראשונה והיחידה שמציעה מפת מושבים דינמית שמקלה על הושבת ילדים מתחת לגיל 12 ליד הנוסע המבוגר המלווה בחינם – אפילו נוסעים בתעריף Basic Economy.

תקשורת אוטומטית עם לקוחות: יונייטד שולחת עדכונים בזמן אמת באמצעות הודעות טקסט עם מידע על זמן העלייה למטוס, מיקום השער, שיבושים, מעקב אחר כבודה ועוד, ומספקת מודעות לתוכניות טיסה או סטטוס.

החזרים גמישים ואשראי נסיעות: יונייטד מציעה מדיניות הזמנות גמישה של 24 שעות ביממה, ובספטמבר 2021 השיקה אפשרויות נוספות לשירות עצמי כדי למצוא, להחיל ולשלב בקלות זיכויים בעת הצ'ק-אאוט.

עמלות ללא שינוי: באוגוסט 2020, יונייטד ביטלה את התשלום עבור שינוי, והציעה יותר גמישות בתוכניות הטיסה והפכה לחברת התעופה היחידה בארה"ב שמאפשרת לכל הלקוחות בכל סוגי התעריפים לטוס באותו יום ללא תשלום נוסף.

Exit mobile version