Site icon IAS

האפליקציה של איבריה תמדוד לכם את הטרולי

האפליקציה של איבריה. מיד יודעים אם הגודל נכון. צילום iberia

חברת התעופה הספרדית איבריה (Iberia) הוסיפה יישום חדש לאפליקציית הסמארטפון שלה, המאפשר ללקוחות להשתמש בטלפונים שלהם כדי לבדוק שמידות הטרולי אתו הם עולים למטוס הן בגבולות המותרים. לאחר סריקה מהירה של הסמארטטפון, יודיע היישום מיד אם מזוודת-היד יכולה לעלות עם הנוסא אל תא הנוסעים או שעליה להישלח לבטן המטוס. הפונקציה זמינה למכשירי iOs.

מטוס איבריה. לאפליקציית איבריה 700,000 משתמשים פעילים..צילום iberia

באיבריה אומרים עוד כי לאפליקציה שלהם שלל של שימושים ואפשרויות – החל מתכנון הנסיעה, דרך קניית כרטיס הטיסה, הזמנת מקום ישיבה וקבלת כרטיס העלייה למטוס. פונקציות נוספות הן אפשרות לשמירה על הזמנה לטיסה במשך 24 או 72 שעות בעלות מינימלית, אשר תוחזר כאשר רכישת הכרטיס מתבצעת בפועל דרך האפליקציה או באתר iberia.com; סריקה של כרטיס האשראי למילוי אוטומטי של פרטי הנוסע (שם, שם משפחה, מספר כרטיס, תאריך תפוגה וכו') בעת ביצוע רכישה; הוספת נסיעות ליומן הטלפון האישי על ידי לחיצה על "הוסף" וכך כל הפרטים רשומים בבטחה; גישה אל מצבור של עיתונאים דיגיטליים כדי לבחור מבין יותר מ-7,000 פרסומים מרחבי העולם שניתן להורידם במהלך הטיסה.

לחברי איבריה פלוס מוצעות שלל הטבות לצד אכסון מסמכי הנסיעה, ממשקי API וכדומה כדי לחסוך זמן במילוי טפסים, לבצע הזמנות להשכרת מלונות או רכב ולקבל גישה ישירה למדריכי נסיעות מותאמים אישית. האפליקציה של איבריה מציעה גם מידע על אירועים והתרחשויות במהלך שהייה ביעד, כדי לסייע ללקוח לתכנן את השהות בו.

לאפליקציית איבריה 700,000 משתמשים פעילים עם גידול שנתי של 20%. שליש מכל ההזמנות לטיסות איבריה נעשות כיום דרך הסמארפונים.

Exit mobile version