Site icon IAS

האפליקציה הסלולרית של יונייטד: "הידיד המושלם לחופשה"

יונייטד איירליינס, נבחרה על ידי CIO Magazine לקבלת פרס  100 CIO כאות על מחויבותה לשיפור חוויית הנוסעים באמצעות טכנולוגיה סלולרית. מאז השקתה רשמה האפליקציה הסלולרית של יונייטד למעלה מ-15 מיליון הורדות.

 

מדוע האפליקציה הסלולרית של יונייטד היא הידיד המושלם לחופשה:

 

1.  התראות עדכניות – בתקופה זו של השנה, תנאי מזג אוויר קשים יכולים להעיב על תכניות הנסיעה. כאשר נוסעים מבצעים בידוק דרך האפליקציה הסלולרית ומפעילים את התכונה "שליחת התראות", הם מקבלים התראות על שינויים, עיכובים וביטולים, וכל המידע זמין ומאפשר לאתר פתרונות מהירים ולתכנן את הנסיעה בצורה טובה יותר.

 

2.  שינוי תכניות נסיעה – כאשר מזג האוויר החורפי מכה וטיסה מתבטלת, הלקוחות מקבלים התראה ויכולים להשתמש באפליקציה כדי לבחור טיסות אחרות שמתאימות ללוח הזמנים שלהם. מאפיינים חדשים באפליקציה מציגים לנוסעים התראות במסך הבית ונותנים להם הזדמנות לבחור טיסות חלופיות, לרבות אל נמלי תעופה קרובים, לגמישות מרבית.

 

3.  החלפת מושב בטיסה – בבידוק לטיסה המתבצע דרך הסלולר, הלקוח יכול להחליף את מקומו בטיסה או להתפנק במקום נוסף לרגליים על ידי רכישת מושב אקונומי פלוס.  

 

4.  בידור בטיסה – יונייטד מציעה כעת מערכת בידור לפי דרישה ללא תשלום באמצעות המכשירים האישיים של הנוסעים בקרוב ל-200 מטוסים. באמצעות האפליקציה, הנוסעים יכולים להזרים מאות סרטי קולנוע ותכניות טלוויזיה, כולל "כתום הוא השחור החדש", "בית הקלפים" ו"סרט לגו", למכשירי אפל ואנדרויד. מערכת הבידור למכשירים אישיים זמינה גם למחשבים ניידים. לפני שהנוסעים יוצאים מהבית לשדה התעופה, הם יכולים לבדוק את זמינות הסרטים והתכניות עבור הטיסה שלהם, ולפני העלייה למטוס עליהם להוריד את הגרסה העדכנית ביותר של האפליקציה. למידע המלא על בידור במכשירים אישיים, בקר באתר יונייטד.  

 

5.  סריקת דרכון – הנוסעים ליעדים בינלאומיים שאינם מחייבים אשרת כניסה יכולים כעת לדלג על עמדת ה"קיוסק" בשדה ולבצע את הבידוק המלא לטיסה דרך האפליקציה הסלולרית במכשירי אפל ואנדרואיד הודות לפונקציית סריקת הדרכון החדשה של יונייטד.

להורדת הגרסה העדכנית של אפליקציית יונייטד, יש להיכנס ל-App Store של חברת אפל או ל-Google Play.

 

 

Exit mobile version