Site icon IAS

האפיפיור ופמלייתו שבו לרומא בטיסת אל על

אל על מטיסה את האפיפיור פרנציסקוס ופמלייתו לרומא בתום ביקורם בישראל.טיסת אל על  LY514 המריאה מנתב"ג אתמול בערב (ה') ויצאה במטוס בואינג 777 ,מותג בלוגו האפיפיור.

 

משלחת האפיפיור כוללת 30 אנשי וותיקן ו- 70 עיתונאים המלווים את ביקורו.

צוות השירות בטיסה כלל צוות ייחודי של דיילים ואנשי שירות אשר נבחרו במיוחד להעניק שירות בטיסה מיוחדת זו.

 

השף הראשי של אל על שגב משה, בשיתוף השפים של תמ"מ, הכין תפריט מיוחד לטיסה הכולל מטעמים מהמטבח הים תיכוני העכשווי, העשוי ממיטב תבואת ארץ ישראל.

 

דוד מימון, מנכ"ל אל על: " אל על, המוביל הלאומי של ישראל, נבחרה להעניק את שירותיה לאפיפיור ומשלחתו בביקורו ההיסטורי בישראל ולהעמיד לרשות המשלחת טיסה מיוחדת עם תום ביקורם. נערכנו להעמיד את כל האמצעים הנדרשים לטיסה מיוחדת זו על פי צרכי  המשלחת,  כולל צוות ייחודי של אנשי שירות שילוו את הטיסה".

 

 

האפיפיור יקבל מידי מנכ"ל אל על, דוד מימון, שי מיוחד, יצירת אומנות של האמן יעקב אגם. אגם, הינו אמן ישראלי שזכה להכרה בינלאומית כאחד ממייסדי זרם האמנות הקינטית. אגם נודע ביצירותיו המיוחדות בהן הוא עושה שימוש באפקטים ויזואליים שייחודם בכך שהיצירה משתנה בהתאם למיקום הצופה ביחס אליה. היצירה אשר תינתן לאפיפיור נקראת "אמונה – תפילה חזותית" ובה ניתן למצוא את השילוב בין המגן דוד והמנורה, אשר לא רק שמסמלים את בית המקדש אשר היה בירושלים, אלא גם את האור של שבע הכנסיות של הנצרות. חשיבות יצירה מיוחדות זו טמונה בחיבור ושילוב בין האלוהים והאדם בהרמוניה מושלמת.

 

בנוסף מנכ"ל אל על יעניק לאפיפיור מתנה ייחודית ואישית מאל על ולקוחותיה. לקוחות אל על בעולם הוזמנו בשבועות האחרונים לכתוב ברכות אישיות לאפיפיור באמצעות הרשתות החברתיות. ברכות אלו אוגדו לידי ספר ברכות אשר יוענק לאפיפיור במהלך טיסתו לוותיקן.

 

במהלך הטיסה יוקרן לאפיפיור ופמלייתו תקציר מיוחד של ביקורו בארץ שהופק במיוחד לטיסה זו על ידי חדשות ערוץ 2 אשר ילווה בכתוביות תרגום לאיטלקית.

 

אל על תעניק לנוסעי טיסת האפיפיור כמזכרת לטיסה ההיסטורית, בקבוק יין יוקרתי של יקב ברקן – Altitude 720  אשר מותג בתווית מיוחדת לטיסה זו.

יינות סדרת  ALTITUDE היוקרתית של יקבי ברקן, מגיעים מכרמי העילית של היקב.

בציר 2009 זכה בתחרות הבינ"ל טרה וינו 2013 במדליית דאבל גולד, תואר היין הכשר הטוב ביותר בתחרות וכיין הטוב ביותר בקטגוריית המחיר שלו.

 

Exit mobile version