Site icon IAS

האם היינאן איירליינס בדרך להפעלת קו טיסות חדש מצ'נגדו לתל אביב ?

כלי תקשורת בבריטניה מדווחים כי חברת התעופה הסינית הגישה בקשה לרשות התעופה האזרחית של סין (Aviation Authority of China – CAAC) להפעלת טיסות בין שנג'ן (Shenzhen) לווינה במאי 2018, בין צ'נגדו לשיקגו ביוני 2018 ושתי טיסות שבועיות מצ'נגדו לתל אביב בחודש יוני 2018.

כאמור, היינאן איירליינס השיקה את קו הטיסות הראשון שלה מבייג'ין לתל אביב באפריל 2016 ומשנחאי לתל אביב בחודש ספטמבר השנה. צ'נגדו, בירת מחוז סצ'ואן, תהיה היעד השלישי של החברה לישראל. לא מכבר נודע כי החברה מתכננת להפעיל גם טיסות לגואנגז'ו.

עד לרגע זה לא התקבלה תגובה של חברת התעופה היינאן איירליינס ולא ידוע באלו מטוסים יופעלו הקווים החדשים. האפשרויות העומדות על הפרק הם מטוסי איירבוס A330 או דרימליינר 787. לאחרונה ציידה החברה מטוסי דרימליינר ואיירבוס  A330-300 במושבים חדשים במחלקת עסקים.

היינאן איירליינס הרחיבה את רשת קווי התעופה שלה במיוחד לצפון אמריקה ואירופה: מצ'ונצ'ינג וצ'נגדו ללוס אנג'לס ובין שנחאי לבריסל.

אודות היינאן איירליינס

חברת התעופה היינאן איירליינס ( Hainan Airlines) הינה חברת התעופה הפרטית הגדולה ביותר בסין, בבעלות קבוצת האחזקות HNA . ברשותה צי של כ-161 מטוסים וזכתה בדירוג 5 כוכבים של Skytrax. מפעילה טיסות ל-70 יעדים בתוך סין. הרכזת ( Hub) בבייג'ין מאפשרת טיסות המשך נוחות ליעדים פנימיים ולבינלאומיים.

סרטון וידאו:

Exit mobile version