Site icon IAS

האיטלקים מעדיפים לטוס אליטליה

חברת התעופה אליטליה קבלה מדליית זהב על היותה חברת התעופה המועדפת ע"י ציבור הצרכנים האיטלקים מקרב רשימת חברות התעופה בפרט ומרשימת אמצעי התחבורה בכלל. בנוסף האיטלקים מעדיפים את חברות התעופה הסדירות על חברות הלאו קוסט.

 

אליטליה ו- Air One הוכרו ע ע"י סוקרים מהמכון הגרמני לאיכות שירות- DISQ כ-"חברות התעופה הטובות ביותר במונחים של שירותים המוצעים ללקוחותיהם" עם 82.6% לאליטליה ,82% ל- Air One ואחריהן לופטהנזה 78.7%.

 

המדגם נעשה על מדגם של 74 אלף צרכנים איטלקים, תוך כדי ניתוח השירות המוצע ע"י 274 חברות, מחולק ל-49 קטגוריות הכוללות חברות תעופה, רכבות, שדות תעופה, בנקים, רשתות סופרמרקט, חנויות ספרים וקמעונאים אחרים.

 

מנכ"ל אליטליה, גבריאלה דל טורקיו:"  "אנו גאים מאוד על הכרה זו במחקר שביצע  המכון הגרמני לאיכות השירות .הזכייה במדליית הזהב עבור השירותים הניתנים ללקוחותינו הינו גמול על  העבודה שבוצעה על ידי הנהלת אליטליה בשנים האחרונות. הבחירות שנעשו תאמו את ציפיות הלקוחות להם אנו אסירי תודה. אחת המטרות שלנו היא לספק את הצרכים של לקוחותינו באמצעות שירות איכותי ויעיל. הזכייה עבורנו מהווה תמריץ  להמשיך לשפר את השירות גם בעתיד".

 

ב-2012 הטיסה אליטליה 24.3 מיליון נוסעים. במהלך קיץ 2013  תפעיל אליטליה יותר מ-4800 טיסות בשבוע ל-101 יעדים באיטליה וברחבי העולם.

Exit mobile version