Site icon IAS

ד"ר למדעי בריטיש איירווייס

בריטיש איירווייס השיקה היום את "האקדמיה של בריטיש איירווייס" – קורס אינטרנטי אינטראקטיבי ואישי שמציעה חברת התעופה הבריטית באופן בלעדי לסוכני הנסיעות בארץ.

עם פתיחת התכנית היום, יוכלו סוכני הנסיעות לעבור השתלמות אינטראקטיבית, המציעה תחילה שישה קורסים ראשונים, המוקדשים לארבע המחלקות השונות – World Traveller, World Traveller Plus, Club World ו-First ולתנאי העלאת המזוודות לטיסה ולשירותים המקוונים.

סוכני הנסיעות אשר ישלימו את ששת הקורסים הראשונים יעלו אוטומטית לדרגת "כסף" ויזכו בתיק גב איכותי במתנה. הסוכנים שישלימו את שלושת הקורסים המתקדמים אשר ייפתחו בהמשך התכנית האישית יעלו לדרגת "זהב" – ויזכו במזוודה יוקרתית במתנה.

בנוסף, עם סיום הקורס בחודש יולי השנה, יוכלו בעלי דרגת "זהב" להצטרף להגרלה ייחודית למשתתפי הקורס – ולזכות בכרטיס טיסה ללונדון.

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס בישראל: "אנו גאים מאוד להציג את הקורס האינטראקטיבי הראשון שחברת תעופה מציעה לסוכני נסיעות, ומקווה כי כלי מתקדם זה יעשיר את היכרותם של הסוכנים עם המוצר האיכותי שלנו ויחזק את שיתוף הפעולה שלנו".

 סוכנים שאינם מנויים על Speedbird Club של בריטיש איירווייס ומעוניינים לקחת חלק בקורס מוזמנים להירשם בקישור הבא: http://academy.speedbirdclub.com/il

Exit mobile version