Site icon IAS

דניאלה סער מונתה למנהלת מכירות קבוצת לופטהנזה בישראל

עם השנה האזרחית החדשה שבפתח, חברת לופטהנזה ממשיכה להשקיע משאבים גדולים בפיתוח מוצריה ובייעול מערך המכירות שלה בארץ ובעולם. מעבר להתייעלות כללית, החברה שמה דגש על שילוב "כוחות" בין כל החברות המשתייכות לקבוצת לופטהנזה בארץ.

 

"בשנה האזרחית הקרובה אנו נשלב את פעילות המכירות של שלוש חברות הבת בקבוצה, לופטהנזה, אוסטריאן וסוויס . ביחד, נוכל לשרת טוב יותר את לקוחותינו ואת סוכני הנסיעות בארץ," כך מסר מנכ"ל לופטהנזה ואוסטריאן בישראל, רולף קולר.

 

לרגל איחוד מערך המכירות של שלוש החברות בארץ תחת קורת גג אחת, מונתה דניאלה סער לתפקיד מנהלת המכירות של הקבוצה בישראל.

 

סער, אשר אחראית מאז אוקטובר אשתקד על צוות המכירות של לופטהנזה ואוסטריאן כממלאת מקום ובמקביל מנהלת השיווק של שתי החברות, תקבל תחת תפקידה החדש את ניהול המכירות של לופטהנזה, אוסטריאן ועתה סוויס. החל מסוף מארס 2015  סער תנהיג צוות מכירות משותף של שלוש חברות התעופה.

סער, ילידת תל אביב, היא בוגרת החוג למדעי המדינה באוניברסיטת תל אביב ובעלת ניסיון של שני עשורים בענף התעופה בכלל ובלופטהנזה בפרט.

 

" אני מברך את דניאלה סער ואת קבוצת לופטהנזה כולה על מינויה לתפקיד כה חשוב. אני בטוח שהיא תקצור הישגים בתפקידה החדש , כפי שעשתה בתפקידה הנוכחי כמנהלת השיווק של לופטהנזה ואוסטריאן," אמר קולר.

 

אבנר גורדן, מנכ"ל סוויס בישראל, בירך אף הוא את סער לרגל מינויה. "אני בטוח שצוות מכירות משותף לשלוש החברות בניהולה של דניאלה סער יתמודד בהצלחה על האתגרים הלא פשוטים העומדים בפנינו בשנים הבאות."

 

חברת לופטהנזה עוברת בשנים האחרונות  שינוי ארגוני כלל מערכתי, כדי להמשיך ולהתפתח ולעמוד באתגרים שמציב שוק התעופה הבינלאומי.  הארגון מחדש ישנה את טיב הפעילות של מערך המכירות והשירותים הניתנים לסוכני הנסיעות בארץ. עם השימוש ההולך ומתגבר בפלטפורמות טכנולוגיות חדשות, צוות המכירות של קבוצת לופטהנזה יהדק את הקשר עם סוכני הנסיעות ויציע שירותים, שעד כה ניתנו אך ורק במוקד השירות.

 

אנו שמחים לבשר שמוקד השירות של לופטהנזה ימשיך להיות מנוהל על-ידי סיגלית אוקסנברג. מוקד השירות של סוויס, המשרת הן את סוכני הנסיעות והלקוחות הישירים,  ישאר במתכונתו הנוכחית וימשיך להיות מנוהל על-ידי עדנה גולדשטיין.

Exit mobile version