Site icon IAS

דלתא – בין חטיף לארוחה מלאה

דלתא איירליינס שידרגה את אפשרויות הארוחה בטיסות הפנים בארה"ב – הוסיפה אפשרויות חדשות לתפריט "האוכל למכירה"  EATS וכהלים מיוחדים.

"אנו יודעים שנוסעינו לא יכולים תמיד להתאים את זמני הארוחות ללוחות הזמנים העמוסים של טיסותיהם, ומכאן שדלתא מקלה עליהם ע"י הצעת מבחר אפשרויות אוכל איכותי בטיסה", מסרה אסתי הרשקוביץ, מנהלת דלתא איירליינס בישראל. יש לנו מבחר אפשרויות כדי שכל נוסעינו יהיו מרוצים – בין אם מחפשים חטיף קל או ארוחה מלאה.

 

התפריט החדש של EATS כולל, בין היתר: צלחת ילדים – סנדוויץ' חמאת בוטנים וריבה על לחם מדגנים מלאים; פרוסות תפוחי עץ; ענבים; מקלות גזר וסלרי; ורוטב ראנץ' – במחיר 4.5 דולרים. גלידת בן אנד ג'ריס- בטעמי וניל ודובדבן, במחיר 2.5 דולרים בצהריים או בערב, בטיסות ארוכות מ-1,800 מייל. קוקטייל "מרגריטה ויל"- משקה טעים בטעם מרגריטה שניתן לערבב עם טקילה במחיר של 7 דולרים. וגם לחובבי הוויסקי האיכותי מציעה דלתא משקה של וויסקי ג'ק דניאלס טנסי עם ליקר דבש המומלץ להגשה עם גינג'ר אייל או ספרייט, במחיר של 7 דולרים.

פריטים חדשים אלו מצטרפים למנות האוכל הקיימות כבר לרכישה בטיסות דלתא בארה"ב, ביניהן: בטיסות הבוקר – טורטייה; חטיף ויוגורט; וצלחת פירות וגבינה. בטיסות שיתקיימו בזמן ארוחת הצהרים והערב – נוסעים יוכלו לבחור בין סנדוויץ' עוף וסלט, המבורגר הודו ועוד. בנוסף, ניתן לרכוש בטיסות דלתא חטיפים ו"נשנושי" טיול, כגון: פופקורן.

 

כחלק מהשותפות עם איגוד הסרטן האמריקאי, דלתא תתרום 1 דולר מכל קופסת חטיפים שנמכרה במהלך חודש מאי – לסיוע למציאת פתרון למחלת הסרטן.

דלתא איירליינס משרתת יותר מ-160 מיליון נוסעים מידי שנה, ונבחרה על ידי מגזין פורצ'ן כחברת התעופה הנערצת ביותר בעולם ברשימת תעשיית התעופה לשנת 2011. עם הרשת הגלובלית הייחודית המובילה בתעשייה, דלתא מציעה טיסות ל-346 יעדים ב-64 מדינות ב-6 יבשות.

 
Exit mobile version