Site icon IAS

דלתא אייר ליינס ממנה את מתאו קורצ'יו לסגן נשיא בכיר

מתאו קורצ'יו, סגן נשיא בכיר לאירופה, המזרח התיכון, אפריקה והודו. צילום יח"צ

דלתא אייר ליינס מינתה את מתאו קורצ'יו (Matteo Curcio) לתפקיד סגן נשיא בכיר לאירופה, המזרח התיכון, אפריקה והודו (EMEAI). קורצ'יו, שמשרדו הראשי בפריז, יהיה אחראי על  כל פעילותה המסחרית של החברה ברחבי אזור EMEAI (הכולל את ישראל) ובמסגרת זו על פיתוח הזדמנויות צמיחה ארוכות טווח יחד עם שותפותיה של דלתא למיזם, החברות Air France-KLM ו-Virgin Atlantic.

מאז שהצטרף לדלתא ב-2006, קורצ'יו מילא מגוון תפקידים עם אחריות הולכת וגוברת בחברה, כולל תכנון רשת טרנס-אטלנטית, אסטרטגיית בריתות והקמת מיזם משותף ושותפויות דו-צדדיות בכל רחבי העולם.

אלן בלמאר (Alain Bellemare) נשיא דלתא – בינלאומי, אמר: "הרקורד המסחרי היוצא מן הכלל של מתאו, בשילוב עם ניסיונו ביצירת שותפויות ברמה עולמית, יבנו עתיד איתן ותחרותי יותר לדלתא באזור EMEAI".

בטרם קידומו לתפקידו הנוכחי כסגן נשיא בכיר, שימש קורצ'יו כסגן נשיא אסיה ואזור האוקיינוס השקט, שם היה גורם מרכזי ביישום המיזם המשותף המוצלח של דלתא עם קוריאן אייר. בנוסף, במשך יותר משבע שנים עסק מתאו בהובלת התמורות המסחריות של חברת התעופה באזור אסיה והפסיפיק, כולל הרחבה משמעותית של הרשת חוצת האוקיאנוס השקט בקוריאה, יפן וסין.

מתאו החל את דרכו בחברת הייעוץ KPMG Consulting ברומא, איטליה, כיועץ לאסטרטגיה עסקית, ועבד בחברת הדגל האיטלקית לשעבר Alitalia S.P.A בתכנון רשתות, ניהול הכנסות ואסטרטגיה ארגונית. קורצ'יו, יליד נאפולי, איטליה, רכש את תואר ה-BA בכלכלה באוניברסיטת נאפולי פדריקו השני.

Exit mobile version