דלתא איירליינס משדרגת את חווית הטיסה במטוסיה ובמהלך השנה תוסיף מוצרים ושירותים בכל הטיסות בין ניו יורק ללוס אנג'לס, סן פרנסיסקו וסיאטל.
במחלקת BusinessElite : יינות מבעבעים, עותקים של העיתונים הידועים ייחולקו לנוסעים בחינם, New York Times ,Wall Street Jornal, USA Today .
במחלקת תיירים ותיירים קומפורט: אוזניות חינם , תוכניות טלוויזיה וסרטים מובחרים בשתי המחלקות ובירה, יין, משקאות אלכוהוליים וחטיפים במחלקת אקונומי קומפורט.
בנוסף יימכרו במהלך הטיסה בשמים מיוחדים ,תפריט משודרג לילדים ואוכל בריאות. כל טיסות דלתא מניו יורק יצאו מטרמינל הבינלאומי החדש T4, שיפתח לנוסעים במאי 2013.
"אנו פועלים כדי להפוך את חווית הטיסה מחוף לחוף יותר נוחה ומהנה עבור לקוחותינו. בנוסף למושבי המיטה ואינטרנט אלחוטי החלטנו להוסיף דברים יותר אישיים שבאמת הופכים את חווית הטיסה ליוצאת דופן", אמרה ג'ואן סמית. נשיאת דלתא איירליינס לשירות הטיסה.
דלתא איירליינס תשיק מוצרים ורעיונות חדשים שינוסו וייבחנו במהלך הטיסות , בזמן אמת. טים מייפס, נשיא דלתא איירליינס,שיווק:" רעיונות במהלך הטיסה מעמידים לקוחות במרכז העניינים והם יודעים טוב מאיתנו מה נחוץ כדי לשדרג את חווית הטיסה".
דלתא מתכננת להכניס מושבי מיטה במחלקת BusinessElite בכל הטיסות בין ניו יורק ללוס אנג'לס, סן פרנסיסקו וסיאטל בתחילת מרץ 2013 במטוסי בואינג מסוג 757 ו-767.