Site icon IAS

דלתא איירליינס: קורניל קוסטר מונה לסגן נשיא בכיר

ממושבו בלונדון, קוסטר ימשיך להרחיב את הצלחותיה של חברת דלתא באזור אירופה, המזרח התיכון, אפריקה והודו ביחד עם שותפותיה הוותיקות, הכוללות בין היתר, את חברות התעופה: אייר פראנס KLM, אליטליה, וירג'ין אטלנטיק וג'ט איירוויס.

"קורניל מביא עמו ניסיון תעופתי עשיר. הידע שלו בנושא שיתופי פעולה בין חברות תעופה, בשילוב הידע העצום שלו בתחום המסחרי והתפעולי יבנו עתיד חזק ותחרותי לחברת דלתא באזור." אמר סטיב סיר – נשיא דלתא לנושאים בינלאומיים ואחראי על המכירות הכלל עולמיות של דלתא.

לפני הצטרפותו לדלתא קוסטר היה מנכ"ל תפעולי (COO) של חברת התעופה איירומקסיקו מאז שנת 2013. בנוסף, הוא היה בעברו המנהל התפעולי של חברת וירג'ין אטלנטיק ומלא תפקידים ניהוליים בכירים בחברות אייר פראנס ו- KLM. לקוסטר תואר מאסטר במנהל עסקים של אוניברסיטת כרונינגן בהולנד.

דלתא איירליינס משרתת קרוב ל-180 מיליון נוסעים מידי שנה. ב-2017, דלתא נבחרה לרשימת 50 החברות האהודות ביותר של מגזין Fortune בנוסף לזכייתה בתואר חברת התעופה האהודה ביותר זו הפעם השישית ב-7 שנים. בנוסף, דלתא דורגה מספר 1 בסקר השנתי של חברות התעופה של Business Travel News בהישג תקדימי של שש שנים ברציפות. עם הרשת הגלובלית המובילה בתעשייה, דלתא מציעה טיסות ל-322 יעדים ב-58 מדינות ב-6 יבשות. עם משרדים ראשיים באטלנטה, דלתא מעסיקה יותר מ-80,000 עובדים ברחבי העולם ומפעילה צי של יותר מ-800 מטוסים.  

Exit mobile version