Site icon IAS

דלתא איירליינס משיקה ערכות נוחות ידידותיות לסביבה

ערכות הנוחות של דלתא איירליינס. צילום יח"צ

נוסעי הפרימיום של דלתא איירליינס ייהנו מערכות נוחות חדשות ידידותיות לסביבה ומפנקות של  TUMI , כך נמסר מהחברה. תיקי TUMI. כך נמסר מהחברה. תיקי TUMI החדשים כוללים, בין היתר: גרביים, כיסוי עיניים ומברשת שיניים לרענון לפני הנחיתה.

בנוסף, דלתא נפרדה משקיות הפלסטיק וצמצמה בכ- 14 טונות את כמות החומרים הפלסטיים בהם עושה שימוש מידי שנה וכן הכניסה לשימוש מברשות שיניים ידידותיות לסביבה עשויות מבמבוק. משמעות פיתוחו של המיזם המוביל בענף להפחתת השימוש במוצרים פלסטיים חד-פעמיים וסילוק עטיפת הפלסטיק של ערכת הנוחות של TUMI, הינו חיסכון במשקל המשתווה לזה של מטוס סילון אחד מדגם 200-CRJ של דלתא.

ערכות הנוחות החדשות לנוסעי Delta One (מחלקת העסקים) כוללת לראשונה את מוצרי Le LABO, זאת במסגרת שיתוף הפעולה החדש של דלתא עם מותג הבשמים היוקרתי.

"לדלתא ול – LE LABO חזון משותף, והוא לחבר אנשים ומקומות באמצעות חוויות מותאמות אישית", אמר אקרם דימבילוגלו (Ekrem Dimbiloglu), מנהל מחלקת מוצרי הטיסה וחוויות הלקוחות של דלתא. "תשוקה זו, לצד הנאמנות של Le LABO לסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות, הופכות את השותפות הזו לבחירה הטבעית שלנו, בשאיפה ליצור  רגעים משמחים שילוו את לקוחותינו לכל אורך המסע."

מחלקת עסקים בדלתא בטיסה לטווח ארוך. צילום יח"צ

ערכות נוחות משודרגות לכל מושב, לנוסעי כל המחלקות

בנוסף על ערכות הנוחות המשודרגות של Delta One, תציע חברת התעופה ערכות חדשות ומשופרות לנוסעי דלתא פרימיום סלקט, דלתא קומפורט + ונוסעי מחלקת תיירים בטיסות ארוכות הטווח – כך שלנוסעים בכל המחלקות הללו בקווים פנים-ארציים ובינלאומיים נבחרים, יש למה לחכות.

הערכות – מרעננות במראה החדש שלהן, מאובזרות בפריטים חדשים, משודרגות בשיפורים עיצוביים ומאורגנות בקפידה – כל זאת על מנת לסייע ללקוחות להגיע אל יעדם בתחושת נינוחות ורעננות.

כמו כן, ערכות הנוחות לנוסעים במחלקת התיירים ובמחלקת Comfort+ מכילות מעתה תמונות שצולמו ע"י לקוחות החברה ברחבי העולם והושקו באתר #SkyMilesLife.

מטוס וויזאייר. החברה מצמצמת את פליטת דו תחמוצת הפחמן. צילום יח"צ

Wizz Air הופכת לחברה הירוקה בענף התעופה באירופה

ואילו וויז אייר ,(Wizz Air) חברת הלואו-קוסט הגדולה והצומחת ביותר במרכז ומזרח אירופה, עם 146 יעדים ב-44 מדינות, הכריזה כי היא החברה עם פליטת פחמן דו-חמצני (CO2) הנמוכה ביותר לכל נוסע מבין כל חברות התעופה האירופאיות.

פליטת CO2 לכל נוסע/קילומטר בטיסות וויז אייר נמצאת במגמת ירידה מתמדת בשנים האחרונות ובחודש מאי נרשמה ירידה של 4.4% לעומת חודש מאי אשתקד. עם הזמנה של יותר מ-250 מטוסי איירבס A321NEO, תמשיך החברה להציג שיפורים בתחום טביעת הרגל הסביבתית וצפויה להגיע לירידה נוספת של 1/3 עבור כל נוסע בעשור הקרוב.

מנכ"ל Wizz Air יוזף ואראדי: "הכרה ב-Wizz Air כחברת התעופה עם פליטת ה-CO2 הנמוכה ביותר בענף, מבטאת את המהפכה הירוקה והחשיבות ש-Wizz Air נותנת לנושא איכות הסביבה. אנו שמחים לספק לנוסעינו את הטכנולוגיות והמנועים הכי נקיים וידידותיים לסביבה שקיימים כיום".

Exit mobile version