Site icon IAS

דלתא איירליינס מציעה חטיפים חדשים בטיסותיה

החל מהיום (14 בדצמבר) משנה חברת התעופה דלתא איירליינס את מגוון החטיפים אותם היא מציעה לנוסעים במהלך טיסותיה. דלתא הציגה היום את קו החטיפים המשודרג שלה, הכולל: פרצלס מתוצרת חברת Snyder’s of Hanover , בוטנים צלויים מצופים בדבש מתוצרת Squirrel וחטיפי תפוח-קינמון מצופים יוגורט מתוצרת NatureBox. החטיף הרביעי, שישלים את היצע המוצרים החדשים, הוא עוגיות מתוצרת Biscoff, האהובות על ציבור נוסעי דלתא.

החטיפים החדשים תומכים במשימה שדלתא לקחה על עצמה, להשקיע עוד ועוד בחוויית הטיסה. ההחלטה לגבי החטיפים החדשים הנ"ל באה בעקבות משובים שהגיע מנוסעים ועובדי דלתא, שטעמו אותם במהלך החודשים האחרונים.

"אנחנו יודעים שהנוסעים שלנו אוהבים פרצלס ושקדים אבל אנחנו גם יודעים שהם משתוקקים למגוון רב יותר ולמנות גדולות יותר, וזאת הסיבה לכך שהחלטנו לשדרג ולהרחיב את מגוון החטיפים במטוס עבור 180 מיליון הנוסעים שלנו.", מסר אליסון אאוסבאנד, סגן נשיא בכיר בדלתא לנושא שרות בטיסה.

כדי לציין את הכנסת החטיפים החדשים, דלתא הציבה מכונות אוטומטיות ממותגות 'דלתא' בנמלי התעופה בניו יורק, לוס אנג'לס וסיאטל, המציעות את החטיפים ללא תמורה.

דלתא מציעה חטיפים במהלך טיסותיה החל משנת 1940, אז הוגשו לנוסעים שקדים; בשנות ה- 80 הוספו הפרצלס; ובשנות ה- 90 העוגיות.

החטיפים החדשים משלימים מוצרים נוספים אותם חברת דלתא מגישה לנוסעיה כשירות ללא תמורה במחלקת התיירים בטיסותיה, כגון: שמיכות משודרגות, בירה, יין וכהילים בטיסותיה הבינלאומיות ארוכות הטווח.

דלתא איירליינס משרתת קרוב ל-180 מיליון נוסעים מידי שנה. ב-2016, דלתא נבחרה לרשימת 50 החברות האהודות ביותר של מגזין Fortune בנוסף לזכייתה בתואר חברת התעופה האהודה ביותר זו הפעם החמישית ב-6 שנים. בנוסף, דלתא דורגה מספר 1 בסקר השנתי של חברות התעופה של Business Travel News בהישג תקדימי של שש שנים ברציפות. עם הרשת הגלובלית המובילה בתעשייה, דלתא מציעה טיסות ל-323 יעדים ב-57 מדינות ב-6 יבשות. עם משרדים ראשיים באטלנטה, דלתא מעסיקה יותר מ-80,000 עובדים ברחבי העולם ומפעילה צי של יותר מ-800 מטוסים.  דלתא היא חברה מייסדת של ברית ההתקשרות הגלובלית SkyTeam.

Exit mobile version