Site icon IAS

דלתא איירליינס מציעה אינטרנט אלחוטי בטיסות הטרנסאטלנטיות

דלתא איירליינס (DAL) מציעה גישה לאינטרנט במהירות גבוהה בכל טיסותיה הטרנס אטלנטיות בין ארה"ב לישראל, אירופה ומערב אפריקה. מעתה נוסעי דלתא מת"א ולת"א יוכלו להיות מחוברים אונליין בגובה של 30,000 רגל.

"אנו מציעים כבר שירות Wi-Fi בכל טיסות הפנים שלנו ואנו נרגשים להרחיב את השירות ללקוחות בטיסותינו הטרנס-אטלנטיות, כולל ל ומ-ישראל, ולהעניק להם את האפשרות לעבוד, לשמור על קשר או לגלוש ברחבי הרשת במהלך טיסתם," מסר נט פייפר, סגן נשיא בכיר בדלתא לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה. "יותר מ-93% מצי המטוסים הבינלאומי שלנו מציע גישה לאינטרנט ואנו נמשיך להשתמש בטכנולוגיה בכדי להפוך את חוויית הטיסה של לקוחותינו ליעילה יותר בכל פעם שהם יטוסו עם דלתא."

ה-Wi-Fi של דלתא מסופק על ידי Gogo ומופעל במהירות גבוהה על ידי טכנולוגיית לוויין Ku Band והוא זמין בעד 83 טיסות יומיות הלוך ושוב ומ-27 ערים באירופה, בנוסף לת"א, ישראל; אקרה, גאנה, לאגוס ניגריה; ודקר, סנגל.

לקוחות אף יכולים ליהנות מגישה ללא תשלום ל-Delta Studio, שהינו שירות סטרימינג בטיסה, המאפשר להם לצפות בסרטים ובאפשרויות טלוויזיה ישירות למכשירים הניידים שלהם, וזאת בנוסף לבידור ע"פ דרישה אותו מציעה החברה.

דלתא החלה להתקין Wi-Fi בצי טיסות הפנים בארה"ב ב-2008. עם Wi-Fi  המבוסס על לוויין בינלאומי, המותקן על צי המטוסים רחבי הגוף של דלתא, הכולל בואינג 767, בואינג 747, איירבס A330 ובואינג 757 transovenice – החברה מפעילה את צי המטוסים מצוידי ה-Wi-Fi הגדול בעולם, ומעניקה ללקוחות אפשרויות רבות יותר להישאר מחוברים במהלך הטיסה.

 

Exit mobile version