Site icon IAS

דלתא איירליינס מציינת 10 שנות פעילות בישראל

דלתא איירליינס העבירה יותר מ-1.1 מיליון נוסעים בטיסותיה היומיות בין ישראל לארה"ב במהלך 10 שנות שירות לת"א.

חברת התעופה, שהשיקה את טיסותיה הישירות לנמל התעופה בן גוריון ב-27 במרץ, 2006, תפעיל 4 טיסות שבועיות נוספות בקיץ הקרוב, בין החודשים יוני לספטמבר, כדי לענות על דרישות הנוסעים במהלך עונת השיא.

בתחילה, הפעילה דלתא טיסות ישירות מת"א לאטלנטה, וזאת לפני שהעבירה את הפעילות בין ישראל לארה"ב לניו יורק-JFK בשנת 2009, כתגובה לדרישת הלקוחות לטוס לניו יורק.

4 הטיסות הנוספות יפעלו בין ה-3 ביוני ל-6 בספטמבר, 2016, ויצטרפו לשירות היומי הקיים של דלתא ובכך יוצעו 11 טיסות שבועיות לבחירה בין ת"א לארה"ב.

"ת"א הייתה אחד מהיעדים הראשונים שהושקו במהלך תקופת ההתרחבות הבינלאומית הגדולה של דלתא לפני כעשור והיא פועלת בצורה טובה מאז.", מסר נט פייפר, סגן נשיא בכיר בדלתא לאירופה, המזה"ת ואפריקה. "אנו גאים לציין את חגיגות ה-10 בשוק ומצפים להשקת טיסות נוספות בקיץ, המגדילות את מספר המושבים השבועיים המוצעים בקו ב-2,300".

שני מטוסי בואינג LR777-200, המציעים כל אחד 291 מושבים, פועלים בין תל אביב וניו יורק-JFK. טיסות המשך מניו יורק ליותר מ-60 יעדים, ביניהם: לוס אנג'לס, שיקגו, אורלנדו וסן פרנסיסקו.

הטיסות הנוספות, אשר יפעלו בימי שלישי, רביעי, שישי ושבת, מתוכננות לעזוב את תל אביב ב-11:50 בבוקר, כשהן מצטרפות לטיסות הלילה הקיימות ומציעות לנוסעים גמישות רבה יותר כשהם מתכננים את נסיעותיהם לניו יורק וברחבי ארה"ב. כל טיסות דלתא ל ומ- ת"א מאובזרות ב-Wi-Fi.

נוסעי מחלקת העסקים של החברה Delta One נהנים ממושבי מיטה שטוחים עם גישה ישירה ואישית למעבר ומצעים של Westin Heavenly מ-Westin Hotels & Resorts, כולל מבחר של אפשרויות קולינריות בהשראת אזורים שונים.

נוסעים הטסים בדלתא קומפורט +, מחלקת תיירים פרימיום של דלתא, נהנים מעד 4 אינצ'ים נוספים של מקום לרגליים ו-50 אחוז יותר הטיה במושב מאשר במושבי מחלקת התיירים, כמו גם בעדיפות בעליה למטוס. במטוס כולו, כל הנוסעים נהנים מגישה למערכת בידור לפי דרישה.

בנמל הבית של דלתא בניו יורק JFK יש מספר שירותים לנוסעים, כולל חנויות (Outlets) של מזון ומסחר. נוסעי מחלקת העסקים Delta One אף נהנים מגישה לטרקלין Delta Sky Club, המציע מרפסת דק מתחת לכיפת השמיים ואפשרויות מזון ומשקאות, אשר נבחרו בקפידה.

 

 

 

Exit mobile version