Site icon IAS

דיסקבר דה וורלד מרקטינג: חדשות תעופה

לוח טיסות החורף של חברת התעופה אייסלנדאייר משקף את הגידול בתיירות החורף לאי הנמצא בין יבשות אירופה ואמריקה: תוספת טיסות כמעט לכל היעדים באירופה ובצפון אמריקה מהם מגיעים תיירים לחזות בנפלאות הטבע בחורף האיסלנדי.

 

אייסלנדאייר מגדילה מ-3 ל-4 טיסות שבועיות מריקיאוויק להלסינקי ומינכן,

מ-4 ל-5 טיסות שבועיות מריקיאוויק לדנבר, לטורונטו ולגלזגו,

מ-6 טיסות שבועיות לטיסה יומית מריקיאוויק לפרנקפורט.

בחג המולד הכריזה הנהלת אייסלנדאייר על תחרות פרסים: הטסים בטיסותיה יתבקשו להשיב לכמה שאלות, ישתתפו בהגרלה ויוכלו לזכות בפרסים יקרי ערך לכבוד החג.

 

חברת התעופה הארגנטינית ארוליניאס ארגנטינס הודיעה על הרחבת מערך הטיסות שלה מבואנוס איירס לאירופה לקראת עונת הקיץ 2014.

 

מ-30 במארס 2014 יתווספו טיסות לכמה ערים ביבשת, ביניהן מעבר מ-5 טיסות שבועיות ל-6 טיסות שבועיות לברצלונה, ומ-4 ל-6 טיסות שבועיות לרומא. מ-1 ביולי 2014 תהיה טיסה יומית מבואנוס איירס לרומא.

 

ועוד תוספת טיסות – לבוליביה: מ-1 באפריל 2014 טיסה יומית מנ"ת AEROPARQUE בבואנוס איירס לסנטה קרוז, בוליביה. מלבד זה יש טיסה יומית מנ"ת EZIEZA שבבואנוס איירס לבוליביה.

 

חברת התעופה פינאייר דורגה כבעלת הדיוק המבצעי הגבוה ביותר בענף התעופה האזרחית בחודש נובמבר 2013 – כך קובע הדרוג שעורכת חברת FLIGHTSTATS.

הנתונים מראים, כי 93.29 אחוזים מטיסות פינאייר בנובמבר נחתו באיחור או הקדמה של לא יותר מ-15 דקות מהמועד המתוכנן בלוח הזמנים. פינאייר הייתה במקום הראשון גם בחודשי אפריל, מאי ואוגוסט השנה, ובשנים האחרונות היא נמצאת באופן קבוע ב-TOP 5 בדיוק המבצעי.

 

Exit mobile version