Site icon IAS

דיזנהאוז גרופ הטיסה 1,450 שליחי הסוכנות היהודית לצפון אמריקה

גיל גמליאל, סמנכ"ל חווית לקוח ומשאבי אנוש בדיזנהאוז גרופ. צילום יעל צור

בתקופה המתוחה של מלחמה בישראל, שמירה על הקשר בין יהודי הארץ ליהודי התפוצות קיבלה חשיבות מיוחדת. וכך, גם השנה יצאו כ-1450 שליחי הסוכנות היהודית למחנות הקיץ בקהילה היהודית בצפון אמריקה ברחבי ארה"ב וקנדה בסיוע חברת דיזנהאוז גרופ.

זוהי השנה השנייה בה דיזנהאוז גרופ זוכה במכרז הסוכנות היהודית להטסת השליחים למחנות הקיץ, שם הם נפגשו עם כ-120 אלף חניכים, אנשי צוות וחברי קהילות יהודיות. על אף המורכבות שהציבה השנה המלחמה – כמו חוסר בחברות תעופה הפועלות לישראל ובחזרה, ומחסור במקומות ישיבה – הצליחה דיזנהאוז גרופ לספק מענה מלא לנסיעה, ולהציע פתרונות שאפשרו את קיומו של הפרויקט החשוב.

גיל גמליאל, סמנכ"ל חווית לקוח ומשאבי אנוש, המנהל את הפרויקט בדיזנהאוז גרופ מסר: "השנה יותר מתמיד היה חשוב לנו להמשיך את המסורת הציונית של שליחת שליחים ישראלים למפגש עם יהודים בחו"ל. למרות האתגרים הרבים שהציבה בפנינו המלחמה, הצלחנו לקדם את הפרויקט המורכב, המשקף את הקשר הבל-ינותק בין העם היהודי בארץ ישראל לבין יהדות התפוצות".

בתום מחנות הקיץ, רבים מהשליחים בחרו להמשיך את חוויית הנסיעה ולבקר ביעדים שונים ברחבי ארצות הברית ודרום אמריקה בדרכם חזרה לישראל. סוכני דיזנהאוז סייעו להם בכך והעניקו עבורם מגוון פתרונות נוחים.

Exit mobile version