Site icon IAS

דיון בוועדת הכנסת במשבר אל על

וועדת הכלכלה התכנסה היום לדיון מיוחד בעקבות המשבר שנגרם כתוצאה מעיצומי הטייסים בחברת אל על

דוד מימון מנכ"ל אל על בדיון בוועדת הכלכלה בנושא עיצומי הטייסים: "אנו נמצאים בתקופה קשה. חווים שיבושים קשים. נמצאים בסיטואציה שבה עובדים קובעים את גובה שכרם באמצעים לא כשרים. לא יכולנו לאשר הכפלת שכר בדרך לא מוסרית. לגבי העובדים המנהליים הגענו להסכמות עם יו״ר ההסתדרות בעל המגזרים." 

"ברגע שייפסקו פיצולי הטיסות – תופסק הפעלת המטוסים החכורים.  אני רוצה להודות לעובדים הנפלאים שכורעים תחת הנטל של עיצומי הטייסים במסירות רבה. רק באל על יש עובדים נפלאים כאלה", הוסיף דוד מימון.

את עמדת אל על הציג היועץ המשפטי של החברה עו"ד עומר שלו: "אנו שבים ומתנצלים בפני לקוחותינו שנפגעו כתוצאה מעיצומי הטייסים. הנהלת החברה פועלת על מנת להחזיר את הסדר על כנו.  הנושאים הפתוחים ביחס לכלל העובדים סוכמו בפגישה אצל יו"ר ההסתדרות למעט ההסכמות עם מגזר הטייסים, להם הוצע מתווה של הסכם התייעלות מצומצם שיאפשר להשיב את החיים למסלולם." 

בדיון הציגה אל על את עיקרי הפגיעה בנוסעים, בעובדים ובחברה תוך הדגשה כי הנהלת אל על ועובדי החברה עושים הכל כדי לסייע ללקוחות בכל דרך אפשרית. 

לסיכום, ציינו נציגי אל על: אנחנו חייבים לוודא כי מציאות כזו לא תחזור על עצמה. החברה לא יכולה להיות במצב שלאחר סיכום דברים היא תחווה שוב עיצומים ופגיעה בנוסעים ובחברה. זה טיב הדיאלוג כרגע בין הצדדים ודרישת החברה לקבל התחייבות ברורה כי הפעם יכובדו כל ההבנות וההסכמים, כולל השקט התעשייתי שכל כך חשוב לחברת אל על במשימות העומדות בפניה, כדי שהשיבושים לא יחזרו.אנחנו מאמינים שההידברות בחסות יו"ר ההסתדרות, תוכל להביא להפסקת העיצומים והחזרת הסדר על כנו.

Exit mobile version