דיוטי פרי דובאי (DDF), שחגג לאחרונה 40 שנות פעילות מדווח על מכירות שיא בשווי של 2.16 מיליארד דולר בשנת 2023, עלייה של 24.39% לעומת השנה הקודמת ו-6.4% ביחס למספרים שלפני מגפת הקורונה, בשנת 2019. 20 מיליון עסקאות נרשמו במהלך השנה החולפת, ממוצע של 55,000 עסקאות מידי יום ו- 55.2 מיליון יחידות נמכרו במהלך השנה החולפת.
חמש הקטגוריות הנמכרות ביותר היו בשמים ואחריהן משקאות אלכוהוליים, תכשיטי זהב, סיגריות וטבק, ומוצרי אלקטרוניקה. הנוסעים הוציאו 374 מיליון דולר על בשמים, כ-17% מסך המכירות. המכירות עבור משקאות אלכוהוליים הגיעו ל-310 מיליון דולר והיוו 14% מסך המכירות השנתיות. 212 מיליון דולר נכנסו לקופת הדיוטי פרי ממכירת תכשיטי זהב, 10% מכלל ההכנסות. סיגריות וטבק היו במקום הרביעי עם מכירות של 204 מיליון דולר, 9.5% מסך ההכנסות ומוצרי אלקטרוניקה עם מכירות של 172 מיליון דולר, 8% מסך המכירות.
כלל המכירות ביציאה מהמדינה עמדו על 1.93 מיליארד דולר המהווים 90% מסך המכירות השנתיות, בעוד המכירות בכניסה הסתכמו ב-168 מיליון דולר, המהווים 8% מסך המכירות השנתיות. המכירות המקוונות היוו 2% מסך המכירות לשנת 2023 והגיעו ל-45 מיליון דולר.
במונחים של שווקי מקור מובילים למכירות בדיוטי פרי דובאי, הודו דורגה במקום הראשון עם מכירות של 266 מיליון דולר, אחריה רוסיה עם 208 מיליון דולר, סין עם 154 מיליון דולר, ערב הסעודית עם 140 מיליון דולר ובריטניה במקום החמישי עם מכירות של 102 מיליון דולר.
Colm McLoughlin, סגן יו"ר ומנכ"ל בכיר, אמר: "אנחנו נרגשים שהשגנו את יעד המכירות שלנו לשנה, חודש שיא בדצמבר ושנת שיא ב-2023, עם חגיגות 40 שנות פעילות".
מספר העובדים הכולל בדיוטי פרי דובאי עומד כעת על 5,500. שידרוגים בפעילותה כוללים תוכניות שיפוץ במתחם B, שיסתיימו בתחילת השנה. כמו כן, יתקיימו שיפוצים מתוכננים של שלוש חנויות ברבעון הראשון של 2024. אזור A, בו שתי חנויות בשמים וקוסמטיקה ואזור מוצרי אופנה ישופץ גם כן החל מהרבעון השני של 2024 ויהיה מוכן עד אמצע 2025 עם שלושה בוטיקים חדשים של מותגי אופנה גדולים.