Site icon IAS

גרמניה איירליינס לדיסלדורף

חברת התעופה הגרמנית "גרמניה איירליינס" תשיק היום  (ב') את קו הטיסות הישירות והסדירות מת"א לדיסלדורף. זהו קו הטיסות הישיר היחידי מת"א לדיסלדורף ולאזור כולו הקרוב מאד גם לעיר קלן.

 הטיסות מת"א לדיסלדורף יפעלו פעמיים בשבוע בימי שני וחמישי.הטיסות יצאו בשעה 14:10 בצהריים מת"א וינחתו בדיסלדורף בשעה 17:55, מדיסלדורף יצאו הטיסות בשעה 7:45 בבוקר ויגיעו לתל אביב בשעה 13:05. הקו החדש מצטרף לקו הסדיר מת"א להמבורג אשר הושק ע"י גרמניה איירליינס במרץ 2015 והפועל גם הוא פעמיים בשבוע בימי שני וחמישי.

גרמניה מציעה כרטיסים החל מ-99 יורו לכיוון למקדימים להזמין, הכרטיס כולל שירות מלא: ארוחה חמה, משקאות קלים וחמים, מזוודה במשקל של עד 25 ק"ג, כבודת יד במשקל של עד 6 ק"ג, סרטים באורך מלא באיכות HD, מגוון תכניות בידור ושמע, צ'ק אין ללא עלות וכו'. כמו כן יש אפשרות לשריין ולהזמין בתשלום מושב XL בשורה הראשונה או יציאת חירום. ניתן לרכוש כרטיסים באמצעות כל סוכני הנסיעות, מרכז ההזמנות של החברה בארץ ובאתר האינטרנט.

חברת התעופה "גרמניה איירליינס" היא חברה עם מסורת, לחברה ותק של  יותר מ-30 שנה והיא מפעילה כיום רשת מסלולים לכ-140 יעדים באירופה, צפון אפריקה ומערב אסיה באמצעות צי של 24 מטוסים מסוג: איירבוס 321A, איירבוס A319 ובואינג  737-700. בשנת 2015 גרמניה איירליינס זכתה בפרס כחברת התעופה המתפתחת ביותר בשדה התעופה של המבורג.

גרמניה איירליינס נמצאת היום במגמת צמיחה ושגשוג ומתפתחת בהצלחה לשווקים בינלאומיים חדשים, שוק התעופה הישראלי נבחר להיות אחד היעדים החדשים והמרכזיים של גרמניה איירליינס.

מר פול סקודלרו מנהל הקווים הסדירים בגרמניה איירליינס: "הקו החדש הישיר מת"א לדיסלדורף יאפשר לנוסעים ואנשי העסקים הישראלים גישה נוחה ונעימה ליעד חשוב ומרכזי מאד בגרמניה. אנו רואים באזור הזה, שקרוב מאד גם לקלן, הולנד ובלגיה כפוטנציאל גדול עבור המטיילים הישראלים ואנשי העסקים, הקו יאפשר גם לתיירים רבים ממדינות אלו להגיע לביקור וחופשה בישראל. פתיחת הקו לדיסלדורף הינה המשך ישיר לתוכניות ההתרחבות של גרמניה איירליינס בשוק התעופה הישראלי".

מר גדעון טהלר, מנכ"ל טל תעופה הנציגים הבלעדיים של גרמניה איירליינס בישראל: "דיסלדורף הינה מרכז עסקי מוביל ויעד משמעותי עבור אנשי עסקים ישראלים וחברות עסקיות, הקו החדש נבחר בעקבות ההתעניינות והביקוש הרב, אני גם משוכנע שעכשיו לאור הטיסות הישירות של גרמניה איירליינס והפופולריות של גרמניה כיעד בקרב הקהל הישראלי, רבים ייסעו גם לבקר בעיר המרתקת כמו גם בקלן, בון ודורטמונד הנמצאות במרחק גישה נוח וקרוב לשדה בדיסלדורף. הנוסעים הישראלים שיטוסו עם גרמניה איירליינס יהנו מחוויית טיסה נעימה מאד הכוללת שירות מלא ולוח זמנים ידידותי."

 

 

Exit mobile version