Site icon IAS

גרמניה איירליינס חגגה את השקת קו הטיסות לנירנברג

גרמניה איירליינס, שהחלה את פעילותה בישראל במרץ 2015 ומפעילה טיסות ישירות וסדירות מתל אביב לדיסלדורף והמבורג, השיקה ביום חמישי האחרון את קו הטיסות לנירנברג ושבוע לאחר מכן תשיק גם טיסות לברלין. סה"כ תפעיל החברה 11 טיסות שבועיות: 2 טיסות שבועיות להמבורג, 4 טיסות שבועיות לדיסלדורף, 2 טיסות שבועיות לנירנברג ו-3 טיסות שבועיות לברלין.

קו הטיסות החדש לנירנברג יופעל פעמיים בשבוע בימים שני וחמישי וקו הטיסות לברלין 3 פעמים בשבוע בימים שני, חמישי ושבת. נמל התעופה של נירנברג משרת מטרופולין של למעלה מ-2.5 מיליון תושבים רובם מהערים נירנברג, ביירות', ארלנגן ופירט רוטנבורג. כמו כן, מהווה נקודת יציאה לצ'כיה השכנה ויעדים קרובים נוספים.

גרמניה איירליינס מציעה שירות מלא בטיסותיה, הכולל: ארוחה חמה, משקאות קלים וחמים, כבודה במשקל של עד 25 ק"ג, כבודת יד במשקל של עד 6 ק"ג, סרטים באורך מלא באיכות HD , מגוון רחב של תוכניות בידור ושמע, צ'ק אין בטרמינל 3 שבנתב"ג. לא מכבר הודיעה החברה על רכישת 25 מטוסים מסוג איירבוס A320neo עם אופציה לרכישת 15 מטוסים נוספים מאותו הדגם.

גדעון טהלר, מנכ"ל טל תעופה, נציגת גרמניה איירליינס בישראל: " התכנסנו הערב לחגוג את הטיסה הראשונה שלנו מנירנברג לתל אביב. נתחיל משתי טיסות בשבוע ואנחנו מאמינים שהקו יגדל וישגשג . האזור של בוואריה לא מוכר ויש בו המון אטרקציות תיירותיות והוא מדהים ביופיו. אנחנו מאמינים שיותר ויותר ישראלים יגלו את האזור וגם תיירים מגרמניה יגיעו לישראל. שתי הטיסות לנירנברג נוספו לטיסות להמבורג ולדיסלדורף וב- 10 לנובמבר אנחנו משיקים את הקו לברלין. נתחיל עם 3 טיסות שבועיות לברלין בחורף ומקווים להגיע לטיסה יומית בקיץ (החל ממרץ). אנחנו מבססים מאוד את מעמדנו בגרמניה ומאמינים בפוטנציאל הטמון במדינה הזו"

"ברלין, כבודה במקומה מונח אבל אנחנו מצפים שהישראלים יגלו גם יעדים אחרים בגרמניה, ומציעים שירות מלא בקו לברלין הנותן לנו יתרון גדול בהשוואה למתחרים, חברות הלואו קוסט.", סיכם גדעון טהלר.

פול סקודלרו, מנהל מכירות ראשי בגרמניה איירליינס: " אנחנו חוגגים את קו התעופה החדש מנירנברג לתל אביב. אני זוכר שהתחלנו את הפעילות לפני שנתיים וחצי עם השקת הקו לדיסלדורף והמבורג. כעת אנחנו טסים 4 פעמים בשבוע לדיסלדורף  ו- 2 טיסות שבועיות להמבורג. הנוסעים שיגיעו לאזור של נירנברג יופתעו מיופיו ולא רק בקיץ אלא גם בתקופת חג המולד עם השווקים הידועים. בשבוע הבא אנחנו מתחילים לטוס לברלין ומאוד גאים על כך. בנוסף, בשנה הבאה נשדרג את סוג המטוס בשירות לדיסלדורף ונגדיל את הקיבולת מ- 150 מושבים ל- 218 מושבים."

ג'ורג' אנזוולר, סגן שגריר גרמניה בישראל: " מטרתנו להעמיק את היחסים הבילטראליים בין שתי המדינות ולכן ככל שיהיו יותר טיסות ביניהן אנחנו נהיה יותר מרוצים. ברצוני לברך את גרמניה איירליינס על השקת הקו לנירנברג וברלין ומקווים ליעדים נוספים לגרמניה."

חברת התעופה גרמניה איירליינס היא חברת תעופה פרטית הפועלת מזה 30 שנים בגרמניה בטיסות לטווחים קצרים ובינוניים ומטיסה למעלה מ-2.8 מיליון נוסעים בשנה. טיסותיה יוצאות מכ-20 יעדים באירופה לכ-55 יעדים באירופה, צפון אפריקה והמזרח התיכון.

Exit mobile version