Site icon IAS

ג'סיקה הארט בשירות קוואנטס

גיסיקה הארט שהתפרסמה כאחת מחמשת המלאכיות של ויקטוריה סיקרט וכיכבה בתצוגות האופנה של המעצבים הגדולים בעולם החלה את צעדיה הראשונים בימים אלו כיועצת אופנה מן המניין בחברת התעופה האוסטרלית קוואנטס, הנחשבת לבין הטובות בעולם.

קוואנטס שכרה את שירותיה של הארט על בסיס הידע שלה באופנה ולייף סטייל, וכבר בפרויקט הראשון המשותף לה ולקוואנטס שיקרא “Feels Like Home” , תעצב הארט צעיף שיצא במהדורה מוגבלת.

ג'סיקה הארט מסרה : "מאחר ואני מבלה חלק גדול מחיי במטוסים ובטרקליני תעופה ברחבי העולם, אני נרגשת לשלב את אהבתי לטיולים וטיסות עם הידע, החוש והאהבה הגדולה שלי לאופנה וכבר יש לי מספר רעיונות שאני מחכה להוציאם לפועל ".

טל תעופה, נציגי קוואנטס בישראל:  "אנחנו מורגלים לרשימה של כוכבים שמלווה את פעילויות החברה באוסטרליה ומחוצה לה בשנים האחרונות כמו גון טרוולטה ואוליביה ניוטון ג'ון ומברכים על כל פעילות שתורמת להגביר את המודעות לחברת התעופה ומקדם תנועה לאוסטרליה שגם ככה היא יעד פופולרי ומסקרן בקרב ישראלים, צעירים ומבוגרים.בגלל המרחק הרב וזמני הטיסה הארוכים עיקר התנועה שלנו כיום מנותבת דרך אסיה, בנגקוק או הונג קונג עם אפשרות לעצירה ושהות במקום בשני הכיוונים"

 

 

Exit mobile version