Site icon IAS

גידול במספר התיירים הישראלים המבקרים בגרמניה

גרמניה פופולארית מתמיד, זו הכותרת שסיכמה היום את מפגש עיתונאים עם נציגת משרד התיירות הגרמנית בישראל, גולדי גוטליב ומנכ"ל לשכת התיירות של ברלין, בורקהאד קיקר  בביקורו בישראל.

 

מספר לינות התיירים הזרים ברחבי גרמניה גדל בהתמדה. במהלך5 החודשים הראשונים של 2013 הסתכמו לינות התיירים בכ-24.5 מיליון, גידול של 3.2% בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2012. המדינות שתרמו בעיקר לעליה בתיירות הנכנסת בתקופה זו היו הולנד, שוויץ, בריטניה, איטליה וצרפת.

 

מספר לינות התיירים מישראל גדל בתקופה זו ב-19.5% והסתכם ב-202,230. ישראל ניצבה במקום השני בין מדינות המקור בקצב הגידול בלינות ורק מספר הלינות מרוסיה גדל בקצב מהיר יותר 21.2%.

 

להערכת פטרה הדורפר, מנכ"לית לשכת התיירות הגרמנית מספר לינות התיירים הזרים בגרמניה צפוי לעלות בכל השנה בשיעור של 2-3% ביחס ל-2012.

 

בורקהאד קיקר ,מנכ"ל לשכת התיירות של ברלין המרבה לבקר בישראל מדגיש את חשיבותו של התייר הישראלי בקידום התיירות לגרמניה בכלל ולברלין בפרט."אנו מפעילים יותר טיסות בין ברלין לתל אביב מאשר מברלין לפריז. ברלין הוכרזה כעיר עם גידול התיירים המהיר בעולם לפני ערים כמו ניו יורק,פריז או לונדון".

 

מנתונים הכלולים בסקירה השנתית לשנת 2012 שפירסמה לשכת התיירות הגרמנית לאחרונה עולה כי ב-2012 הסתכמו לינות התיירים מרחבי העולם בגרמניה בכ-68.5 מיליון, גידול של כ-8.1%. מספר לינות התיירים מישראל בגרמניה הסתכם אשתקד ב-660,936, גידול של 19.2% ביחס ל-2011.

 

עוד עולה מהנתונים כי ברלין היא היעד הפופולארי בגרמניה בקרב התיירים הישראלים והיא מרכזת קרוב ל-40% מסך הלינות של הישראלים. במקום השני ניצבת מדינת באדן – וירטמברג עם כ- 23.5% ממספר הלינות (הכוללות את הלינות ב-"יער השחור") ובמקום השלישי מדינת בוואריה.

Exit mobile version