חברות התעופה ג'ט בלו וספיריט הגישו ערעור לבית המשפט הפדרלי במסצ'וסטס, בהתאם לדרישות הסכם המיזוג, לאחר שההסכם כאמור נדחה על ידי בית המשפט.
במהלך משפט ההגבלים העסקיים בבוסטון בסתיו האחרון, טענה חברת ג'ט בלו שהיא זקוקה למטוסים ולאנשי הצוות של ספיריט על מנת שיהיה ביכולתה להתחרות עם חברות תעופה גדולות יותר בארה"ב. ספיריט אמרה מנגד, שהיא נמצאת במצב פיננסי רעוע ואינה יכולה עוד להתחרות ביעילות עם המודל העסקי שלה כחברת לואו קוסט.
מאז שנחתמה עסקת המיזוג לראשונה באביב שעבר, הערכת השווי של ספיריט ירדה משמעותית, כאשר חברת התעופה נאבקה לחזור משפל מגפת הקורונה ולהניב רווחים, מה שהציב את ג'טבלו במצב קשה בו היא הייתה מחויבת לרכוש את ספיריט במחיר מנופח של 3.8 מיליארד דולר, או 33.50 דולר למניה.