Site icon IAS

גולשים בפייסבוק של "מנו ספנות

לקראת פתיחת עונת ההפלגות 2011, החליטו בחברת "מנו ספנות" לשתף את גולשי דף הפייסבוק של החברה, בתחרות נושאת פרסים לבחירת ה"חופשה המושלמת".

 במסגרת זו יכול כל גולש לשלוח במהלך החודש הקרוב "ציוץ" (סיפור קצר) של 140 תווים שבו יספר בדרך מקורית מה לדעתו "הופך חופשה למושלמת חד פעמית ובלתי נשכחת"

עשרות גולשים כבר שלחו את סיפוריהם הקצרים על יעדים שבהם בחרו לבלות את חופשתם המושלמת, המלונות, האווירה, הנופים, החופים, האטרקציות, האנשים ושאר מרכיבי החופשה שהם היו מכתירים אותה כ"מושלמת". כל גולש מעלה את סיפורו לדף הפסייבוק שם הם עומדים לבחירת הציבור. כל סיפור שיקבל 20 הצבעות (לייקים) יעלה לשלב הבא שבו יקבע חבר שופטים את שלושת הגולשים שסיפוריהם היו מקוריים ביותר.

לזוכה במקום הראשון תוענק הפלגת סופשבוע באחת מאוניות הפאר של מנו ספנות כול כל הפינוקים. שני הזוכים במקומות השני והשלישי יקבלו שוברי קנייה לדיוטי פרי.

"המהלך הזה נעשה במסגרת הגדלת פלח השיווק שלנו באמצעות האינטרנט" אומר מורן מנו, סמנכ"ל  פרויקטים ופיתוח עסקי ב"מנו ספנות". לדבריו "בדיקות שעשינו באחרונה העלו שחלק ניכר מהלקוחות שלנו  מגיעים באמצעות האתר של החברה או דף הפייסבוק שלנו. התחרות נועדה בין השאר להדק את הקשר בין החברה לגולשים".
כתובת דף הפייסבוק של מנו ספנות: http://www.facebook.com/ManoCruise

 

Exit mobile version