Site icon IAS

ב-TUS Airways ילדים טסים חינם

מטוס TUS Airways. צילום יח"צ

חברת התעופה הגדולה בקפריסין TUS Airways המפעילה טיסות מנתב"ג למבחר יעדים בקפריסין, יוון, גרמניה ועוד יוצאת בהצעה מיוחדת במסגרתה ילדים עד גיל 12 טסים בחינם, ההצעה תקפה גם לטיסות במהלך החופש הגדול והחגים. נוסעים אשר יזמינו כרטיס טיסה למבוגר לטיסות החברה מתל אביב לאחד מהיעדים הבאים: לרנקה, פאפוס, אתונה,  פרבזה-לפקדה, הרקליון-כריתים ודיסלדורף יוכלו להזמין גם כרטיסים בחינם לילדים עד גיל 12.

ההצעה בתוקף למזמינים עד 30 ביולי לטיסות היוצאות עד 31 באוקטובר 2023 ואינה כוללת מיסי נמל ובהתאם לכללים לינק .

להזמנת הטיסות ניתן להיכנס ולהזמין באתר החברה בכתובת: https://www.tusairways.com/ או באמצעות סוכני הנסיעות או המוקד הטלפוני של בטלפון: 00357-24200400

TUS Airways, שהושקה מחדש בשנת 2021 היא חברת תעופה היברידית מודרנית המפעילה צי גדל של 5 מטוסי נוסעים מודרניים מסוג איירבוס A320 . החברה מפעילה טיסות לרשת יעדים הולכת וגדלה מבסיסה בנמל התעופה הבינלאומי של לרנקה ומערים מרכזיות נוספות באזור. חברת התעופה מחויבת לשפר את חווית הלקוח על ידי פיתוח מוצריה, הכרזת יעדים חדשים ומרגשים וחווית אירוח קפריסאי אמיתי. TUS Airways זכתה השנה במקום הראשון בקטגוריית "אסטרטגיה וחדשנות" במהלך פרסי התיירות בקפריסין וזאת בעקבות החזרה הדינמית לאחר המגיפה המאתגרת.

Exit mobile version