Site icon IAS

בשורה לנוסעים: חנות ג'יימס ריצ'רדסון בטרמינל 1 חוזרת לשגרה

חנות הדיוטי בטרמינל 1.צילום יח"צ

בחודש אוקטובר 2023 עם סגירתו של טרמינל 1 לטיסות פנים ובינלאומיות, נסגרה גם חנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי וכעת החל מיום א' ה-02 ביוני היא תפתח מחדש כשהיא מציעה מגוון רחב יותר של מותגים, מוצרים ויותר מבצעים.

הנוסעים יוכלו לרכוש בחנות את המותגים הפופולריים, ולצידם מותגים חדשים שנוספו כמו: מותג טיפוח השיער  K18, מגוון בשמים של מותג הפרמיום Creed, מותג האיפור המוביל Benefit, עמדה חדשה למותג אסתי לאודר, מותגי  Dior, CHANEL ועוד.

לכל הטסים מטרמינל 1, קיימת אפשרות לבצע הזמנת מוצרים מראש באמצעות אתר האינטרנט של ג'יימס ריצ'רדסון, לשלם בחנות ביום הטיסה ולקבל את המוצרים בעמדת שמירת הקניות בחזרה לארץ. הזמנה מראש תאפשר להזמין גם את המוצרים הנמכרים בטרמינל 3.

עוד נוספה בחנות, עמדה למוצרים מוקטנים המתאימים לנסיעות "Mini Market" המציעה מוצרי טיפוח, איפור וטואלטיקה של המותגים המובילים בגדלים מוקטנים אותם ניתן להעלות גם לטיסה. המוצרים מתאימים לנסיעות לחו"ל ומאפשרים לטסים לקחת עימם את כל המוצרים הנדרשים לטיול, במשקל קטן ביותר. גם קו מוצרי הקופה שודרג והוא מציע לנוסעים מגוון רחב של מוצרים.

בנוסף, תינתן אפשרות לחרוט הקדשה אישית על בושם שנרכש בדיוטי והוזמן באתר לפני הנסיעה כמתנה אישית ומרגשת. בוחרים באתר את הבושם רצוי, נכנסים לכפתור החריטה, מזינים את הטקסט שרוצים לחרוט והמוצר הסופי ימתין לכם באריזת מתנה לאיסוף ביום הנחיתה.

שני ענבר קריטי, סמנכ"לית שיווק ג'יימס ריצ'רדסון מוסרת כי: "אנו שמחים לפתוח מחדש את חנות ג'יימס ריצ'רדסון בטרמינל 1. למרות התקופה המאתגרת, שימרנו את צוות העובדים ככל הניתן. אנו מברכים את העובדים שחזרו אלינו ואל מקום עבודתם ומאחלים לכל בית ישראל, קיץ שקט ונסיעה טובה".

ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, טרמינל 1 שעות פתיחה: מהשעה 3:00 עד השעה 23:00.

Exit mobile version