Site icon IAS

ברית התעופה oneworld חושפת טרקלין חדש בסיאול, דרום קוריאה

טרקלין ברית התעופה oneworld בסיאול, דרום קוריאה. צילום oneworld

ברית התעופה וואן וורלד (oneworld), חושפת לרגל 25 שנות פעילות, את הטרקלין הראשון אי פעם שנחנך בנמל התעופה הבינלאומי אינצ'און סיאול, שבדרום קוריאה. הטרקלין הממוקם בטרמינל 1 הוקם בשיתוף פעולה עם ספקית שירותי הקרקע העולמית Swissport והצוות מאחורי טרקליני ASPIRE Airport עטורי הפרסים.

ממוקם בטרמינל 1 של נמל התעופה הבינלאומי אינצ'און, טרקלין oneworld החדש והמרווח משתרע על פני 555 מ"ר וכולל מקומות ישיבה מסוגננים בסביבה חדשה ועכשווית עבור עד 148 לקוחות. הטרקלין החדש נמצא במרחק של לא יותר מ-10 דקות הליכה משערי היציאה הרחוקים ביותר של חברות התעופה Oneworld. הטרקלין כולל מבחר רחב של אזורים ופינות ישיבה נוחות ומרווחות עם חללים מרגיעים, פרטיים או חברותיים יותר שבהם הלקוחות יכולים להירגע, לעבוד או לסעוד.

בנמל התעופה הבינלאומי אינצ'און פועלות 7 חברות תעופה בברית oneworld: אמריקן איירליינס, קתאי פסיפיק, פינאייר, מלזיה איירליינס, קוואנטס, קטאר איירווייס וסרילנקן איירליינס המפעילות יותר מ-60 טיסות שבועיות ל-900 יעדים.

טרקלין ברית התעופה oneworld בסיאול, דרום קוריאה. צילום oneworld

Gerhard Girkinger, סגן נשיא oneworld, חווית לקוחות, משלוחים וחברות, אמר: "עם oneworld שחוגגת 25 שנה להיווסדה בשנת 2024, אנו גאים לפתוח את הטרקלין הראשון ממותג oneworld בסיאול, עבור לקוחות חברות התעופה בברית שלנו. טרקלין oneworld החדש הוא הצעד הבא המרגש בחזון שלנו להפוך את הטיסות לחוויה. יחד עם ASPIRE, שילבנו מתקנים מעודנים, טכנולוגיות דיגיטליות וארגונומיות כדי ליצור חוויות נסיעה חכמות ובלתי נשכחות."

הטרקלין החדש פתוח מדי יום בין השעות 7:30-23:45 (מלבד שני ושבת כאשר הוא נפתח מוקדם יותר ב-4:30 בבוקר), עבור לקוחות זכאים של oneworld Emerald ו-Sapphire היוצאים מסיאול בטיסות oneworld, כמו גם עבור נוסעי מחלקות ראשונה ועסקים הטסים בחברות תעופה בברית oneworld.

Exit mobile version