Site icon IAS

ברית התעופה oneworld® חוגגת 25 שנות פעילות

מטוסי אמריקן איירליינס. צילום יח"צ

ברית התעופה oneworld® חוגגת 25 שנות פעילות. מאז 1999 חברות התעופה בברית הטיסו כתשעה מיליארד נוסעים, עם טיסה שממריאה או נוחתת איפשהו בעולם כל שש שניות, 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.

הברית, שהושקה ב-1 בפברואר 1999 על ידי חבריה המייסדים אמריקן איירליינס, בריטיש איירווייס, קתאי פסיפיק וקונטאס, נוצרה כדי להגביר את הקשר העולמי והגמישות לנוסעים, ולתגמל לקוחות הנוסע המתמיד בהטבות מיוחדות.

מאז, oneworld גדלה וכוללת 13 מחברות התעופה המובילות בעולם – אלסקה איירליינס, אמריקן איירליינס, בריטיש איירווייס, קתאי פסיפיק, פינאייר, איבריה, רויאל אייר מרוק, קוואנטס, קטאר איירווייס, מלזיה איירליינס, ג'פן איירליינס, רויאל ג'ורדניאן, סרילנקן איירליינס. 26 חברות תעופה שותפות לברית ופיג'י איירווייס שותפה בברית. עומאן אייר אמורה להצטרף לברית בשנת 2024, ותהפוך לחברה ה-14.

קתאי פסיפיק מרחיבה את צי המטוסים. צילום יח"צ

יותר מ-330,000 אנשי צוות בחברות התעופה בברית, עובדים ללא לאות על הקרקע ובאוויר, ומספקים חוויות טיסה בלתי נשכחות ללקוחות ברחבי העולם. כדי לחגוג את האירוע, הצוותים במדים בחברות התעופה החברות בברית oneworld יענודו תגי סיכה ייחודיים שעוצבו במיוחד עם לוגו חדש ליום השנה ה-25.

כיום, חברות התעופה בברית oneworld משרתות ביחד יותר מ-900 יעדים גלובליים, ומציעות ללקוחות גישה ליותר מ-600 טרקלינים בנמלי תעופה, תוספת כבודה, יכולת לצבור ולממש מיילים ברחבי הרשת שלה, ונתיבי אבטחה מהירים בנמלי תעופה נבחרים.

רוברט איזום (Robert Isom), מנכ"ל אמריקן איירליינס, יו"ר ברית oneworld, אמר: "אנו שמחים לחגוג 25 שנות פעילות של ברית חברות התעופה המובילה בעולם, עם למעלה מ-200 מיליון לקוחות נאמנים ברחבי העולם. יחד, אנו מפעילים כעת יותר מ-12,000 טיסות יומיות – שווה ערך לטיסה של חברת תעופה של חברת oneworld הממריאה או נוחתת כל שש שניות, 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. לאחרונה פתחנו את הטרקלין הראשון שלנו בסיאול שבדרום קוריאה. אנו ממשיכים להרחיב את רשת קווי התעופה ברחבי העולם לטובת הלקוחות שלנו. אנו מצפים ל-25 השנים הבאות של הצבת סטנדרטים חדשים במצוינות וחדשנות."

oneworld אישרה מחדש את מחויבותה לקיימות בינואר 2024 על ידי הפיכתה לברית חברת התעופה הראשונה שהצטרפה ל-IATA CO2 Connect, תורמת נתונים תפעוליים למחשבון הפליטות של רשות התעופה, הקובע את טביעת הרגל הפחמנית של חברת התעופה.

Exit mobile version