Site icon IAS

בריסל איירליינס תפעיל 108 טיסות לפסטיבל המוזיקה טומורולנד

חברת התעופה 'בריסל איירליינס' מתכוננת להביא לבלגיה, זו השנה החמישית ברציפות, אלפי מבקרים ומשתתפים מכול רחבי העולם לאירועי פסטיבל המוסיקה המפורסם Tomorrowland,  שיתחיל בסוף השבוע בימים 22-24 ביולי בעיר בום (BOOM).

יותר מ-10 אלפים נוסעים, שיגיעו מכל פינה בעולם כדי לחוות את פסטיבל המוסיקה הייחודי, יגיעו לבלגיה באמצעות 108 טיסות מיוחדות שחברת בריסל איירליינס תפעיל מ- 68 נמלי תעופה לקראת האירוע. חברת התעופה הבלגית בשיתוף מארגני הפסטיבל, הציעו לעשרות אלפי האורחים שיגיעו מחו"ל חבילה הכוללת: לינה, רכבת וטיסה.

כפי שהיה בשנים עברו, בריסל איירליינס מיתגה את אחד ממטוסיה מדגם 330 A עם הלוגו של Tomorrowland (רצ"ב צילום). כדי "להכניס" את קבוצות האנשים לאווירה המתאימה מראשית יציאתם לדרך, תארגן חברת התעופה בשערי היציאה של 17 נמלי תעופה חגיגות בסגנון ובאווירת ה"טומורולנד" טרם העלייה למטוס.

59 טיסות יהפכו להיות "מסיבות טסות" עם מוסיקה על סיפון המטוס. בשלוש מהטיסות המיוחדות ד'י.ג'ייס של "טומורולנד" ינגנו בחי על מערכות המוסיקה הממוחשבות בגובה של 30 אלף רגל.

ניתן יהיה לעקוב אחרי הטיסות הנ"ל בשידורים חיים. 

חברת בריסל איירליינס מפעילה 14 טיסות בשבוע (2 טיסות יומיות) בקו תל אביב-בריסל-תל אביב עם טיסות המשך נוחות לאירופה, ארה"ב, קנדה ואפריקה.

Exit mobile version