Site icon IAS

בריסל איירליינס רשמה גידול של 5.2% בתנועת הנוסעים ביולי 2016

חודש יולי 2016 היה מוצלח עבור חברת התעופה בריסל איירליינס  שהטיסה 788,491 נוסעים בחודש יולי 2016, גידול של 5.2% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

השבוע הראשון והאחרון של חודש יולי, רשם מספר שיא של נוסעים בחברת התעופה הבלגית . יותר ויותר נוסעים בחרו לטוס בריסל איירליינס לחופשת הקיץ. היעדים הפופולאריים היו ספרד, פורטוגל, יוון, צרפת, איטליה וקרואטיה. נקודת שיא נוספת נרשמה בחודש יולי כשלמעלה מ-10 אלף חובבי מוסיקה הגיעו לפסטיבל  Tomorrowland הידוע.

מספר הנוסעים ביבשת אירופה גדל ב-4.1%  ומספר הנוסעים לארה"ב וקנדה רשם אף הוא עלייה חדה של 45.6% הודות גם לפתיחת קו הטיסות החדש לטורונטו . מספר הנוסעים ליבשת אפריקה רשם עלייה של 1.9% בהשוואה ליולי 2015.

הגידול במספר הנוסעים השנה נבע בעיקר בגלל היצע גדול יותר של יעדים ומושבים בהשוואה לשנה שעברה. 9 יעדים חדשים נוספו לרשת קווי התעופה של החברה הכוללים : כרתים, סלוניקי, בלפסט, נאנט, טנריף, לאס פאלמאס, נירנברג, טורונטו וג'רז. שיעור התפוסה נותר יציב ברמה של 82.7% .

היקף תנועת המטענים רשם עלייה של 11% בעיקר בשל הטסת מטענים מאירופה ליבשת אפריקה וצפון אמריקה . חברת התעופה בריסל איירליינס מפעילה גם טיסות שכר שלא נכללות בנתונים המוצגים בידיעה.

2.4 מיליון נוסעים עברו בנמל התעופה של בריסל, ירידה קלה בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, חודש שיא של כל הזמנים. 

Exit mobile version