Site icon IAS

בריסל איירליינס: מנות שף במחלקת עסקים

החל מחודש דצמבר הקרוב ייהנו הנוסעים הישראלים במחלקת עסקים בחברת בריסל איירליינס מארוחות שיצר פיטר גוסנס (Peter Goossens) מהמסעדה הבלגית הוף ואן קליב (Hof van Cleve), עטורת 3 כוכבי המישלן.   בשיתוף פעולה זה רוצה חברת התעופה להמשיך את תפקידה כשגרירה מעופפת של בלגיה.   הארוחות יוגשו בטיסות הבין יבשתיות לארה"ב ואפריקה.

השף של מסעדת Hof Van Cleve , בעלת 3 כוכבי מישלן, יצר 6 תפריטים שונים, אשר מציגים את הטוב שבגסטרונומיית בלגיה ללקוחותיה הבינלאומיים של בריסל איירליינס. פיטר גוסנס בחר בעיקר מוצרים עונתיים ואזוריים, אותם הוא שילב עם מגע בלגי.   אתר 'WBPStars' פרסם ביולי האחרון רשימה של 60 המסעדות הטובות בעולם, בהן Hof Van Cleve , במקום ראשון משותף.

"שאפנו להציג תפריטים המביאים לידי ביטוי את ניסיון המסעדה בגובה של 30,000 רגל. לא הייתה זו משימה קלה, מאחר וישנן מגבלות רבות לארוחות במטוסים, אך אני גאה בתוצאה. הייתה זו חוויה ייחודית לעבוד עם בריסל איירליינס על הפרויקט ואני מצפה לתגובות הנוסעים.", מסר פיטר גוסנס.

"אנו גאים מאד להגיש את היצירות של פיטר גוסנס בטיסותינו הבין יבשתיות. אנו רוצים להציע לאורחי מחלקת העסקים שלנו חוויית פרימיום ובו בעת להראות להם את הזהות הבלגית שלנו. התפריטים של פיטר הינם דרך מושלמת להראות את הטוב ביותר שיש לגסטרונומיה הבלגית להציע.", הוסיפה אן טריקוט, סגנית נשיא בריסל איירליינס לחוויות לקוח.

השף אף בחר 6 בירות מאזורו להגשה עם תפריטיו, כולל Steenuilke ממבשלת De Ryck ו-Malheur ממבשלת De Landtsheer. בטיסותיה מגישה החברה מבחר גדול של בירות בלגיות ויינות.

נוסעים אף יכולים ליהנות מפרלינים בלגים ומגבינות מ – Cheese Refiners Van Tricht שבאנטוורפן.

בעונת החורף תפעיל חברת בריסל איירליינס 11 טיסות שבועיות בקו תל אביב-בריסל-תל אביב עם טיסות המשך נוחות לארה"ב ולאפריקה.

Exit mobile version