Site icon IAS

בריטיש: 20% הנחה לארה"ב וקנדה מחלקת העסקים

בריטיש איירווייס משקיעה רבות בשירותים המיוחדים המוצעים במחלקות היוקרה, ואף הגדילה את היצע המושבים במחלקות אלה בקו לישראל, לאור הביקוש ההולך וגדל. עם כניסתן של שלוש טיסות שבועיות נוספות לקו החל מעונת החורף, החליטה החברה לצאת במבצע אטרקטיבי במיוחד – 20% הנחה על טיסות במחלקת העסקים, ליעדים פופולאריים במיוחד בארה"ב ובקנדה, ובכך לאפשר לנוסע העסקי ולנוסעים לחופשה ביעדים מרוחקים ליהנות מהשירות האיכותי ומחוויית הטיסה המיוחדת במחלקת העסקים.

 

המבצע המיוחד מוצע לטיסות לתקופה ארוכה מהרגיל – 24 ביוני, 2014 עד 12 באפריל, 2015 – על מנת לאפשר לנוסעים הישראליים לממש את המבצע. המבצע מוצע עבור כ-1000 כרטיסי הלוך-ושוב, למזמינים טיסות החל מהיום ועד 11 ביוני 2014.

 

בין היעדים המבוקשים שבמבצע: ניו יורק, מיאמי, וושינגטון, שיקאגו, בוסטון, טורונטו, מונטריאול, אורלנדו, יוסטון ואוסטין.

 

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס בישראל: "לאחרונה הגדלנו באופן משמעותי את היצע מושבי היוקרה שלנו בקו לישראל, וכן הכרזנו על כניסתן של שלוש טיסות שבועיות נוספות לקו החל מעונת החורף הקרובה. צעד זה נועד להציע לנוסעים הישראליים את הקונקשן הנוח ביותר של יעדי ההמשך, ובייחוד לחוזרים ארצה מיעדי מערב ארה"ב המבוקשים. לאור זאת, החלטנו להעניק לנוסעים הישראליים מבצע אטרקטיבי במיוחד של 20% הנחה על מגוון יעדים המועדפים עליהם בארה"ב ובקנדה, עבור טיסות עסקים או טיסות חופשה פרטיות".

 

"בנוחות מרבית. אנו ממשיכים להשקיע בשירות האיכותי שאנו מציעים לנוסעים, וכן בטרקלינים היוקרתיים ובטכנולוגיות חדישות המשדרגות את חוויית הנסיעה כולה, מרגע רכישת הכרטיס ועד לנחיתה ביעד המבוקש", הוסיפה יעל קטן.

 

מחלקת העסקים מציעה תא-מושב פרטי ההופך בקלות למיטה שטוחה לחלוטין של כ-2 מטרים, העלאת כבודה נדיבה במיוחד, תפריט איכותי ומגוון המוצע בהגשה אישית לפי העדפת כל נוסע ומשקאות קלים ואלכוהוליים איכותיים. בנוסף, נהנים נוסעי המחלקה מטרקליני האירוח המפנקים שלנו, המציעים אוכל ושתייה ברמה גבוהה, עמדות עבודה, מקלחות, מיטות ואף טיפולי ספא.

 

* מספר המקומות המוצע במסגרת המבצע בעת פרסומו ב-27 מאי, 2014 – כ-1000, בכפוף לזמינות המקומות בעת ההזמנה והזמנות מחו"ל. המחיר זול ב-20% מהמחיר הרגיל הזול ביותר במחלקת עסקים.

 

* במקרה של ביטול כרטיס טיסה שנרכש בישראל על ידי צרכן בעסקת מכר מרחוק כהגדרת המונחים בחוק הגנת הצרכן, שנעשה בהודעה בכתב בתוך 14 יום ממועד הרכישה או ממועד מסירת מסמך המפרט את תנאי העסקה, לפי המאוחר, ולא פחות מ-7 ימי עבודה לפני מועד תחילת הטיסה הראשונה עפ"י כרטיס הטיסה או ההזמנה, יחויב המזמין בדמי ביטול של 5% מערך העסקה או 100 ש"ח, הנמוך מביניהם.

Exit mobile version