Site icon IAS

בריטיש: 10% הנחה על טיסות במחלקת עסקים

בריטיש איירווייס משקיעה רבות בשירותים המיוחדים המוצעים במחלקות היוקרה, ולאור הביקוש ההולך וגדל אף הגדילה את היצע המושבים במחלקות אלה בקו לישראל. לקראת עונת הקיץ התקרבת, החליטה החברה לצאת במבצע אטרקטיבי במיוחד – 10% הנחה על טיסות במחלקת העסקים Club World ללונדון וליעדים פופולאריים במיוחד בארה"ב, ובכך לאפשר לנוסע העסקי ולנוסעים לחופשה ביעדים מרוחקים ליהנות מהשירות האיכותי ומחוויית הטיסה המיוחדת במחלקת העסקים.

המבצע המיוחד מוצע לטיסות לתקופה ארוכה – 1 ביוני, 2015 עד 20 באוגוסט, 2015 – על מנת לאפשר לנוסעים הישראליים לממש את המבצע בכל חודשי הקיץ. המבצע מוצע עבור כ-440 כרטיסי הלוך-ושוב, למזמינים טיסות בין התאריכים 12-23 באפריל, 2015.

היעדים המבוקשים שבמבצע: לונדון, ניו יורק, סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס, מיאמי, לאס וגאס, בוסטון, וושינגטון, שיקגו ויוסטון.

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס בישראל: "בשנה שעברה הגדלנו באופן משמעותי את היצע מושבי היוקרה שלנו בקו לישראל, ולאחרונה העלנו את התדירות ל-20 טיסות שבועיות. צעד זה נועד להקל על הנוסעים הישראליים לקחת את הקונקשן הנוח של בריטיש איירווייס ליעדי ההמשך, ובייחוד לחוזרים ארצה מיעדי מערב ארה"ב המבוקשים. לאור זאת, החלטנו להעניק לנוסעים הישראליים מבצע אטרקטיבי במיוחד של כ-10% הנחה על מגוון היעדים המועדפים עליהם בארה"ב וכמובן ללונדון, עבור טיסות עסקים או טיסות חופשה פרטיות בנוחות מרבית. אנו ממשיכים להשקיע בשירות האיכותי שאנו מציעים לנוסעים, וכן בטרקלינים היוקרתיים ובטכנולוגיות חדישות המשדרגות את חוויית הנסיעה כולה, מרגע רכישת הכרטיס ועד לנחיתה ביעד המבוקש".

מחלקת העסקים Club World מציעה תא-מושב פרטי ההופך בקלות למיטה שטוחה לחלוטין של כ-2 מטרים, העלאת כבודה נדיבה במיוחד, תפריט איכותי ומגוון המוצע בהגשה אישית לפי העדפת כל נוסע ומשקאות קלים ואלכוהוליים איכותיים. בנוסף, נהנים נוסעי המחלקה מטרקליני האירוח המפנקים שלנו, המציעים אוכל ושתייה ברמה גבוהה, עמדות עבודה, מקלחות, מיטות ואף טיפולי ספא.

Exit mobile version