Site icon IAS

בריטיש איירווייס: תפריט חדש במחלקת תיירים

חברת התעופה בריטיש איירווייס ממשיכה להשקיע בשדרוג חוויית הנוסעים בכל מחלקות הטיסה. החברה הודיעה על השקעה של מיליוני ליש"ט בשירותי ההסעדה של מחלקת התיירים World Traveller, בטיסות ארוכות טווח, כולל הטיסות לישראל וממנה. התפריט החדש והמורחב מציע אפשרויות בחירה רבות ומגוונות מאי פעם, של ארוחות חמות, קינוחים, שתייה וחטיפים במהלך הטיסה.

תפריט החדש כולל:

ארוחה חמה בת 4 מנות, הכוללת מנת פתיחה, מנה עיקרית, קינוח, מגש גבינות וקרקרים, לצד לחמנייה טרייה ובקבוק מים
אפשרויות של מנות "מקומיות", בתאם ליעד הטיסה
ארוחה שנייה מלאה או מגוון נשנושים, בהתאם למשך הטיסה
בייגלה חם לצד שתייה קלה
שלגוני Magnum במגוון טעמים
מארז שוקולדים וחטיפי צ'יפס
ארוחת בוקר חמה, מוגשת בטיסות לילה ארוכות
חבילת חטיפים מתוקים ומלוחים מבית המותג Graze
משקה חינם לבחירה מהבר

עד היום, נוסעים בטיסות ארוכות טווח במחלקת התיירים World Traveller של בריטיש איירווייס, נהנו מבחירה בין ארוחה חמה בת 3 מנות, או ארוחה קלה ומרעננת, בהתאם לאורך הטיסה, חטיפים שונים ומשקאות חמים או קרים מהבר. החל מה-17 בינואר, שירות הסעדה החדש יכנס לפועל, תחילה בטיסות היוצאות מלונדון, ומאותו רגע, התפריטים המוצעים לנוסעים יתחלפו כל שישה חודשים.

קרולינה מרטינולי, מנהלת מותג וחוויית הלקוח, בריטיש איירווייס אמרה: "הלקוחות שלנו מספרים שבטיסות ארוכות טווח יש משמעות רבה לארוחות טובות ולמבחר מגוון של משקאות. שירות ההסעדה משפיע ישירות על רמת שביעות הרצון של הנוסעים, ואנחנו עושים הכול כדי לספק להם את החוויה הטובה ביותר ואת ברמת השירות הגבוהה ביותר. כחלק מתכנית השקעה של מיליוני ליש"ט, אנו שמים דגש על היצע גדול ומספק יותר של ארוחות טעימות ומבחר של חטיפים מפנקים במהלך הטיסה" 

מרטינולי הוסיפה: "במסגרת התפריט החדש, הוספנו הארוחה העיקרית משודרגת, הבנויה מ-4 מנות טעימות ומזינות. ארוחה זו פותחה במיוחד על ידי צוות של שפים מומחים, במטרה לספק את הטעמים העשירים ביותר בגובה 35 אלף רגל באוויר. בנוסף, פיתחנו גם מנות מקומיות מיוחדות, המותאמות למסלול וליעד הטיסה. הארוחה שנייה שתוגש בטיסות ארוכות הטווח תכלול כריך מושקע ומזין, או גליל פיצה חם ומפנק. שניהם מוגשים לצד מבחר חטיפים ומשקאות קלים או חמים, בהתאם למשך הטיסה"

עם העלייה למטוס, כל לקוחות בריטיש איירווייס יקבלו בייגלה חם ומשקה מרענן. זמן קצר לתוך הטיסה, תוגש להם ארוחה חמה בת 4 מנות, הכוללת: סלט קוסקוס למנת הפתיחה, בחירה מתוך תבשיל עוף ברוטב בירה, פירה בנוסח אירי, לצד ירקות העונה, או פסטה פרפלה עם ירקות, ברוטב עגבניות למנה עיקרית. הקינוחים, מבית המותג היוקרתי Pots & Co יכללו מוס קרמל-שוקולד, לצד מגש גבינות וקרקרים. הארוחה תוגש בליווי לחמנייה טרייה ובקבוק מים מינרליים של המותג Highland Spring.

"לפעמים האורחים שלנו מעדיפים להשאיר לעצמם משהו לנשנש להמשך הטיסה, לכן החלפנו את צורת ההגשה של המים מכוס לבקבוק סגור, והוספנו מגוון של חטיפים מלוחים או מתוקים, המגיעים באריזות מיוחדות ונוחות לשימוש" אומרת מרטינולי.

בטיסות יום הקצרות, ליעדים כגון ניו-יורק, ייהנו הנוסעים מארוחה נוספת, הכוללת כריך חביתה וירק, לצד חטיף אנרגיה או שוקולד. בטיסות יום ארוכות יותר, ליעדים כגון קייפ-טאון או הונג-קונג, תוגש לנוסעים מנה חמה, כמו למשל גליל פיצה, או מנה מקומית המותאמת ליעד הטיסה. כל זה לצד תבשיל פסטה עסיסי, מאפה בראוניז שוקולד, משקה קר או חם וחבילת חטיפי Graze בטעם ברביקיו. בטיסות לילה ארוכות טווח, תוגש בנוסף גם ארוחת בוקר אנגלית מסורתית, חמה ומפנקת.

לטסים בטיסות יום מלונדון יוגשו שלגוני Magnum במגוון טעמים, ואלה הטסים בטיסות לילה ייהנו מחבילת חטיפי שוקולד מפוארת עם מגוון חטיפים כגון Dairy Milk Buttons, Twix, Kit-Kats וקרקרים בטעם גבינת צ'דר. כל אלו יהיו זמינים לאורחים במשך כל הטיסה. בנוסף, בריטיש איירווייס הציגה מנות מקומיות, המותאמות במיוחד ליעדי הטיסה, כמו למשל מנות אסייתיות מסורתיות בטיסות להונג קונג, לסין, ליפן ולקוריאה או מנות הודיות בטיסות למומבאי, דלהי ובנגלור.

בחברת התעופה ציינו כי מנות מיוחדות לנוסעים בעלי צרכים תזונתיים שונים, ימשיכו להיות זמינות להזמנה באתר החברה, כ-24 שעות לפני מועד הטיסה. בנוסף, בריטיש איירווייס מציעה לטסים מהית'רו אפשרות להזמין ארוחות מורחבות עוד יותר דרך אתר החברה, מתוך היצע גדול של תפריטי הפרימיום היוקרתיים של החברה, כמו למשל ארוחת גורמה בעלות 18 ליש"ט בלבד, "טעמי בריטניה" או "טעמי המזרח הרחוק" בעלות 16 ליש"ט, או ארוחת בוקר בריטית מורחבת, ארוחת בריאות, או ארוחה ממיטב המטבח הצמחוני, עבור 15 ליש"ט. 

בריטיש איירווייס השיקה תכנית השקעה של 4.5 מיליארד ליש"ט בשדרוג חוויית הלקוח בכל הטיסות ובכל המחלקות. התכנית, שתתפרס על פני 5 שנים, תכלול התקנת רשת אינטרנט מהיר בכל מטוסי החברה, התקנת נקודות הטענת מכשירים ניידים בכל מושבי המטוס, חידוש 128 מטוסים רחבי גוף בצי החברה וקבלת 72 מטוסים חדשים לגמרי. כמו כן, בריטיש איירווייס משקיעה 600 מיליון ליש"ט בשדרוג מחלקת העסקים של החברה, Club World, כולל חוויית הסעדה חדשה בסגנון מסעדת יוקרה בשחקים, שירותי שינה משודרגים, עם כריות גדולות יותר, מזרנים ושמיכות פוך, מבית המותג המפורסם White Company, והחל מ-2019, יותקנו גם מושבים חדשים עם יציאה ישירה למעבר. השנה, השיקה בריטיש איירווייס טיסות ישירות מהית'רו לשישה יעדים חדשים, כולל נשוויל ואיי סיישל.

 

Exit mobile version