Site icon IAS

בריטיש איירווייס: תג הכבודה הדיגיטלי האישי

עובדי חברת מיקרוסופט נבחרו לקחת חלק מניסוי של תג הכבודה הדיגיטלי האישי של בריטיש איירווייס, בטרמינל 5 בנמל התעופה הית'רו. העובדים צוידו באפליקציה של חברת התעופה במטרה לספק משוב חיוני שיסייע לעצב את המוצר הסופי.

 

התג הדיגיטלי מכיל את כל פרטי הנוסע ויכול לשמש למספר רב של נסיעות מבלי צורך בתגים מנייר. הסוללה מתאימה לכ-5 שנים והוא מותאם לסמארטפונים.

 

בדיקה מקיפה של התג נעשתה כדי לוודא שהוא פועל בסביבת נמל התעופה ועמיד בפני תלאות הנסיעה המתמשכות.

 

גלן מורגן, מנהל שירות לקוחות בבריטיש איירווייס:" אנו עושים צעד נוסף כדי להפוך את התג לשמיש בקרב הנוסעים ואנו אסירי תודה לעובדי מיקרוסופט, שעוזרים לנו לעצב את עתיד הצ'ק אין בנמלי התעופה".

 

לקוחות המשתתפים בניסוי ישתמשו בסמארטפון לבצע צ'ק אין, לבחור מושב ולקבל את כרטיס העלייה למטוס הסלולארי שלהם. כל אחד יהיה מצויד בגרסה מותאמת דרך אפליקציית בריטיש איירווייס, שמעדכן באופן אוטומטי את התג הדיגיטלי עם ברקוד אישי המכיל את פרטי הטיסה שנראה בקלות ברגע שמציבים את הטלפון הנייד מעליו.

 

הנוסעים יחסכו זמן יקר בנמל התעופה ע"י מסירת התיק בדלפק יעודי והמשך ישירות לביקורת הדרכונים מבלי צורך בהדפסת תג נייר ישן שעליו מוטבע ברקוד.

 

פיתוח התג החדש הוא חלק מהאסטרטגיה הרחבה  של בריטיש איירווייס לשפר את חווית הנוסע בנמלי התעופה ולזרז את כל הליך הצ'ק אין.

https://www.youtube.com/watch?v=O8eLZygA7y0

Exit mobile version