Site icon IAS

בריטיש איירווייס רוכשת מטוסים חדשים

חברת התעופה בריטיש איירווייס ממשיכה להשקיע בשדרוג צי המטוסים ומודיעה על רכישת שישה מטוסים נוספים, מהמתקדמים ביותר בעולם: איירבוס A-380 (סופר-ג'מבו) וחמישה מטוסי בואינג 787 (דרימליינר). בסה"כ, תרכוש החברה 20 מטוסים חדשים בשנתיים הקרובות כחלק מתכנית התחדשות רחבה. כל המטוסים יצוידו בתא נוסעים חכם ויאבזרו בטכנולוגיות חדישות.

החל מהקיץ הקרוב תפעיל בריטיש איירווייס את מטוס ה-A-380 בקו לונדון-סן פרנסיסקו. תא הנוסעים של ה"סופר-ג'מבו" נחשב לשקט ביותר והוא מצויד בתאי אחסון גדולים יותר, תאורת-אווירה מיוחדת ומערכת בידור מהמתקדמות ביותר בעולם.

החברה מפעילה בימים אלה שמונה דרימליינרים ליעדים שונים בארה"ב ובקנדה כמו טורונטו, ניו יורק ואוסטין, כמו גם ליעדי המזרח הרחוק כמו צ'נגדו שבסין. בריטיש איירווייס צפויה לקבל השנה את מטוס הדור החדש של הדרימליינר, הבואינג 787-900, שבו עיצוב חדש למחלקה הראשונה.

החברה מציעה ללקוחותיה בקו שבין תל אביב ללונדון חוויית טיסה ברמה הגבוהה ביותר: כל טיסותיה אל ומישראל הן בתצורה ארוכת טווח (longhaul), וכל המטוסים מצוידים במערכות בידור ושמע מהמתקדמות בעולם, הכוללת מסך נגיעה אישי גדול ומגוון רחב של סרטים, ערוצי טלוויזיה, מוזיקה ומשחקים. בנוסף, מושבי הטיסה במחלקות היוקרה הופכים למיטות שטוחות.

באוקטובר האחרון הודיעה בריטיש איירווייס על הרחבת הפעילות בארץ בקיץ 2015 לאור הביקוש, והיצע המושבים בקו ת"א-לונדון יגדל ל-20 טיסות שבועיות , עליה של כ-50% לעומת קיץ אשתקד.

Exit mobile version