Site icon IAS

בריטיש איירווייס מגדילה את הזמן המינימלי לטיסות המשך בלונדון הית'רו

נמל התעופה לונדון הית'רו. טרמינל 5. צילום עוזי בכר

נוסעים ישראלים הטסים מנתב"ג לנמלי תעופה באירופה ומשם בטיסות המשך (קונקשיין) ליעדם הסופי טרודים מאוד ומייחלים להמריא בזמן במטרה ל'תפוס' את טיסת ההמשך ואולי עוד ליהנות ממספר דקות בדיוטי פרי. רק לאחרונה התבשרנו על קבוצה של 26 ישראלים שהמריאו באיחור מנתב"ג, אחרו את טיסת ההמשך ונאלצו לבלות שעות בנמל התעופה בהמתנה לטיסה הבאה.

חברת בריטיש איירווייס החליטה להקדים תרופה למכה, בטרמינל 5 של נמל התעופה לונדון הית'רו, והאריכה את זמן ההמתנה המינימלי לטיסות המשך מ-60 דקות ל-75 דקות במאמץ להפחית את 'פספוסי' טיסות ההמשך. לנוסעים העוברים מטרמינל 3 ל-5 יהיו עדיין 90 דקות בין הטיסות כדי לאפשר הגעה באמצעות אוטובוס המסיע את הנוסעים בין הטרמינלים.

בריטיש איירווייס הסבירה כי המהלך הגיע בעקבות משוב מלקוחות החברה ומודעת לעובדה כי זה יאפשר ללקוחות יותר זמן לבצע את טיסת ההמשך ויקטין את עוגמת הנפש אצל נוסעים המפספסים את טיסתם ונאלצים לשינוי בתוכנית נסיעתם.

יש גם המתנגדים למהלך בטענה שזה מציב את חברת התעופה הבריטית בעמדת נחיתות בהשוואה לחברות תעופה מתחרות בנמלי תעופה אחרים באירופה ויגרום לנוסעים להגיע מאוחר יותר ליעדם הסופי. לדוגמא, בפריז שארל דה גול זמן המינימום בין טיסות הוא 60 דקות, בוינה – 25 דקות בלבד, פרנקפורט – 45 דקות וסכיפהול אמסטרדם – 50 דקות.

נמל התעופה סכיפהול באמסטרדם. צילום עוזי בכר
Exit mobile version