Site icon IAS

בריטיש איירווייס חושפת תוכנית מודרניזציה בעלות של 7 מיליארד ליש"ט

תוכנית מודרניזציה בעלות של 7 מיליארד ליש"ט לבריטיש איירווייס. צילום BA

בריטיש איירווייס (British Airways) חשפה תוכנית מודרניזציה בעלות של 7 מיליארד ליש"ט לשיפור חווית הלקוח. חברת הדגל הבריטית מתכננת לחדש את האתר והאפליקציה לנייד כדי להציע חוויה אישית יותר ללקוחות. היא תספק שירותים חדשים, שיאפשרו ללקוחות לשרת את עצמם ולשנות את מסעותיהם באופן מקוון מבלי להתקשר למרכזי שירות לקוחות.

החל מה-3 באפריל, חברי מועדון בריטיש איירווייס יוכלו לשלוח הודעות בחינם באמצעות ה-WiFi של חברת התעופה, ללא קשר למחלקה בה הם טסים. שירות זה יהיה זמין בכל המטוסים התומכים ב-WiFi תוך שבועיים מתאריך ההשקה. בנוסף, בריטיש איירווייס הציגה פתרון טיפול בלקוחות בטיסה התומך ב-WiFi, ומאפשר לצוותי שירות לקוחות קרקע להתחבר עם חברי צוות תא הנוסעים במהלך הטיסות כדי לטפל בכל בעיה לפני הנחיתה.

בריטיש איירווייס משקיעה 100 מיליון ליש"ט באוטומציה ובינה מלאכותית כדי לשפר את הפעילות שלה, כולל הזמנות, טיפול בכבודה ויציאות בזמן. הטמעת הטכנולוגיות החדשות כבר שיפרה את היציאות בזמן. בריטיש מתכננת גם ליצור כ-350 תפקידים חדשים בנמל התעופה הית'רו (LHR) כדי לשפר את חווית הלקוח ולהשקיע בציוד חדש.

בנוסף, בריטיש תשקיע 750 מיליון ליש"ט כדי להעביר את תשתית ה-IT שלה לענן עד תחילת השנה הבאה. השקעה זו כרוכה בהעברת 700 מערכות ואלפי שרתים לענן, תוך שיפור היכולות הדיגיטליות של חברת התעופה.

בריטיש איירווייס עומדת לפתוח טרקלין חדש בדובאי ולאחר מכן תפתח טרקלין חדש במיאמי בשנת 2025. חברת התעופה גם הכריזה על שדרוג הטרקלין בלאגוס וסיאטל ושיפוצים אחרונים בטרמינלים 5 ו-3 בנמל התעופה לונדון הית'רו ובאדינבורו.

מושבים חדשים במטוסי האיירבוס A320neo ו-A321neo. צילום BA

בריטיש גם תצייד את מטוסי האיירבוס A320neo ו-A321neo במושבים חדשים ותעצב מחדש את פנים תא הנוסעים. העיצוב מחדש יכלול גם תאי איחסון גדולים במיוחד והחברה מתכננת להציג סוויטת מחלקה ראשונה חדשה לגמרי ובלעדית במטוס ה-A380 עד סוף 2025 או תחילת 2026.

לגבי רשת קווי התעופה, החברה תחדש את הטיסות מלונדון לבנגקוק וקואלה לומפור, מה שמוכיח את מחויבותה להרחיב את הרשת שלה לאסיה לאחר מגפת הקורונה. בריטיש תפעיל טיסות יומיות בין הית'רו לקואלה לומפור במטוס 787-9 ושלוש טיסות שבועיות בין לונדון גטוויק (LGW) לבנגקוק באמצעות מטוס 777-200ER. בנוסף, בריטיש תחזור לאבו דאבי, אגאדיר במרוקו ותוסיף את איזמיר בטורקיה לרשת קווי התעופה שלה.

בריטיש גם נוקטת בפעולה משמעותית כדי לטפל בהשפעה הסביבתית של התעופה באמצעות תוכנית BA Better World. חברת התעופה מחויבת לשפר את הביצועים הסביבתיים, החברתיים והממשלתיים שלה ומטרתה להשיג אפס פליטות נטו עד 2050 או מוקדם יותר. כחלק מהמאמצים הללו, חברת האם, International Airlines Group (IAG) חתמה על הסכם רכישה משמעותי של דלק תעופה בר קיימא (SAF) מחברת  'Twelve' –  דלק מהדור הבא שיפחית את פליטת גזי החממה בשיעור של עד 90% בהשוואה לדלק סילוני רגיל.

Exit mobile version