Site icon IAS

בריטיש איירווייס השיקה בר משקאות חדש לקראת שיא עונת הקיץ

Whispering Angel bar של בריטיש איירווייס בלונדון הית'רו. צילום החברה

בריטיש איירווייס (British Airways) השיקה Whispering Angel bar הממוקם בטרקלין חברת התעופה B5 של נמל התעופה לונדון הית'רו, והיא הראשונה המאפשרת ללקוחותיה ליהנות מכוס יין רוזה הידוע שמקורו בכרמי פרובנס של Château d’Esclans לפני הטיסה.

פתיחת הבר האקסקלוסיבי מסמנת את השלב הראשון בריענון הטרקלין במהלך שיא עונת הקיץ, שיכלול גם ריהוט חדש ועיצוב הטרקלין. היין מוגש כעת גם בשאר טרקליני החברה בנמלי התעופה של לונדון גטוויק ולונדון הית'רו.

קאלום למינג (Calum Laming), סמנכ"ל הלקוחות של בריטיש איירווייס, אמר: "אנחנו ממש נרגשים לפתוח את דלתות הבר Whispering Angel המקורי והחדש שלנו, בדיוק לקראת שיא עונת הקיץ. יתרה מכך, הפתיחה עולה בקנה אחד עם החדשות המרגשות כי ללקוחות יש כעת אפשרות להזמין מראש את יין הרוזה בכל הטיסות קצרות הטווח, כדי ליהנות מהחוויה ".

צוות Château d'Esclans אמר: "אנחנו מתלהבים סוף סוף להיות מסוגלים לחלוק את בר Whispering Angel היפה שלנו עם הלקוחות של בריטיש איירווייס, ולהביא מגע של זוהר ללונדון הית'רו של יין רוזה הזוהר ביותר בעולם".

בריטיש איירווייס הציגה לאחרונה את Rock Angel המקביל ל- Whispering Angel במחלקה הראשונה. ה- Whispering Angel זמין כעת גם ללקוחות החברה בטיסות לטווח קצר, בהזמנה מראש דרך High Life Café שהחליף את ה- Speedbird Café. במרץ 2023 בריטיש איירווייס הציגה גם ארבעה יינות מבעבעים אנגליים חדשים בטיסותיה.

Whispering Angel bar של בריטיש איירווייס בלונדון הית'רו. צילום החברה
Exit mobile version