Site icon IAS

בריטיש איירווייס:"הזמן עסקים טוס ראשונה"

בריטיש איירווייס יוצאת במבצע שדרוג חגיגי: נוסעים שירכשו כרטיס טיסה בקו ת"א-לונדון-ת"א במחלקת עסקים של בריטיש איירווייס (מחלקות D,C,J) החל מהיום ועד ה-31.10.2014, יזכו לשדרוג למחלקה ראשונה באחד משני מקטעי הטיסה (ת"א-לונדון או לונדון-ת"א) ללא תשלום נוסף. המבצע מוצע למזמינים טיסות באמצעות משרדי בריטיש איירווייס וסוכני הנסיעות, עבור טיסות המופעלות בין התאריכים מה-11.9.2014 עד ה-22.3.2015 באמצעות מטוס הבואינג 777.

 

החברה מזמינה את חברי מועדון ה-Executive Club ומצטרפים חדשים להתנסות בחוויית המחלקה הראשונה היוקרתית שלה, שמציעה תאי-מושב פרטיים ההופכים בקלות למיטה שטוחה לחלוטין של כ-2 מטר. במחלקה ניתן דגש מיוחד לפרטיות של הנוסע והתאים מבטיחים כי נוסע הטס לבדו, נהנה מפרטיות מלאה: המחלקה הראשונה כוללת מלתחה פרטית, תריסים אלקטרוניים פרטיים ושולחן כתיבה יוקרתי. כל נוסע מקבל תיק רחצה מהודר המכיל מוצרי טיפוח יוקרתיים מבית מותגים בינלאומיים ידועים.

 

מבצע זה מתווסף למבצע המיילים של בריטיש איירווייס, המזכה את חברי המועדון והמצטרפים החדשים המזמינים טיסה במחלקת העסקים בעשרות אלפי מיילים, כאשר על כל טיסה ללונדון מקבלים מיילים בונוס שווי ערך לכרטיס טיסה ללונדון במחלקת תיירים, ועל כל טיסה במחלקת עסקים למגוון יעדים מרוחקים כדוגמת ארה"ב מקבלים כרטיס טיסה במחלקת עסקים ללונדון. למבצע זה יש להירשם מראש באתר לפני הזמנת הטיסה.

 

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס בישראל: "השוק הישראלי חשוב לנו ואנו משקיעים רבות בקו תל אביב-לונדון – החל מעונת החורף הקרובה אנו מוסיפים 5 טיסות חדשות על הקו בנוסף ל-14 הקיימות, ואף יצאנו במספר מבצעי חגים אטרקטיביים, המוצעים לתקופה ארוכה מהרגיל במיוחד עבור הציבור הישראלי המעוניין לחגוג בחו"ל את חגי תשרי, את חנוכה וכן את חגיגות השנה הלועזית החדשה. אנו משקיעים רבות בשירותים המיוחדים המוצעים בקו לרבות קונקשן נוח במיוחד ליעדי ההמשך, וממשיכים להגדיל את היצע המושבים בקו לישראל, לאור הביקוש ההולך וגדל".

 

*תנאי הכרטיס יקבעו על פי המחיר המקורי של כרטיס הטיסה במחלקת עסקים.

*השדרוג יבוצע על בסיס מקום פנוי במחלקה ראשונה A בעת ההזמנה.

* יש לציין בעת ההזמנה באיזה משני המקטעים יש לבצע את השדרוג.

 

Exit mobile version