Site icon IAS

בריזה מגלה את טיוואן דרך העדשה

חברת "בריזה " תוציא לקראת סוף מרץ 2014,מסע צלמים ראשון מסוגו לטאיוון.

הטיול,ראשון מסוגו,ישלב  הייבטים שונים ומגוונים של האי,ביניהם:-טאייפי 101 גורד השחקים של המרכז הפיננסי הבינלאומי טאיפיי,שדורג רשמית כבניין  הגבוה בעולם עד שנת 2004 עד לפתיחת בורג' אל חליפה בדובאי בשנת 2010,שייט באגם "שמש-ירח",שמורת הטבע "אלישאן" ופסגת הר יו שאן הגבוה ביותר בטאיוון,נסיעה לאורך "טאיטונג" – מזרח טאיוון,קניון טארוקו,מפל פאייאנג ועוד.

 

את הטיול מוציאה  "בריזה" במיסגרת טיוליי  "נישה" אותם היא מבצעת , בנושאים

שונים במהלך כל השנה.נמסר כי לאור העובדה כי טאייון  היא  אי  אותו  "טרם גילו" המטיילים הישראלים,הוחלט  לחשוף אותו בטיול ייחודי המשלב היבטים של צילום.

 

את נושא הצילום ינחו צוות המדריכות והעיתונאיות יאירה יסמין וציפורה מנשה.העיתונאית והצלמת יאירה יסמין ביקרה בשנים האחרונות בטיאוון צילמה ועשתה מחקר מעמיק בתחום הקולינארי של האי.

 

בימים אלה שוקדת יסמין על הוצאת ספר קולינארי על טייוואן.הצלמת ציפי מנשה היא בוגרת המדרשה לאומנות של רמת השרון ושימשה שנים רבות כצלמת הבית של המוספים 7 ימים וזמנים מודרנים של ידיעות  אחרונות.כיום מלמדת צילום ותקשורת בביה"ס ויצ"ו צרפת,ביה"ס לאומנות מימד וכתבת וצלמת בעיתון האינטרנטי "מגפון".

 

חברת "בריזה" חרטה על דיגלה למן הקמתה להציע מגוון טיוליי  נושא כגון:טיולים בדגש אומנות,טיולים בדגש ארכיטקטורה וטיולים סביב אירועים מיוחדים כמו חגיגות ימנז'ה בברזיל,קרנבלים במלטה ובניס חגיגות אנטי ריימי בפרו.

 

לצורך תפעול הטיולים ברמה גבוהה משתפת בריזה פעולה עם אנשי מקצוע בעלי שם בתחומם,ונחשבים פורצי דרך בתחומיי  פעילותם.נמסר כי נרשם גידול הדרגתי בביקוש  לטיוליי  נושא המספקים ערך מוסף ומשלבים  התמקדות בנושא במקביל להתעמקות באזורים גאוגרפים שונים.

 

חברת בריזה  הוקמה בשנת 98 ונחשבת לאחת החברות המובילות בישראל בתחומיי הטיולים הגאוגרפיים.טיוליי  החברה מתמקדים בהיכרות מעמיקה עם אזורים גאוגרפים  שונים ביניהם:מחוזות בהודו,בוטאן,אקוודור ואיי הגלאפגוס,ויטנאם קמבודיה ולאוס,קירג'יסטאן,סיביר וקמצ'אטקה,אנטארטיקה ועוד.

Exit mobile version