Site icon IAS

בריזה – "אמנות הטיול"

גידול של למעלה מ – 10% במספר המטיילים של חברת "בריזה – אמנות הטיול"  מקבוצת איילה נסיעות  במהלך עונת חגי תשרי 2013.

 

אילן לכיש מנכ"ל החברה מסר כי "למרות צמידות החגים השנה לחופשת הקייץ,עובדה שהקשתה על מרחב הזמן לשיווק, חל גידול בביקוש לטיוליי  החברה,בעיקר ליעדיי  אירופה השונים בכלל  ויעדי  צרפת וספרד בפרט.כמו כן חל גידול בטיולים המבוססים על אמנות ביניהם סמינר אומנות לנורמאנדי וסמינר אומנות לפרובאנס".

ציבור המטיילים דחה את החלטתו ממש  לקראת סוף אוגוסט והביע יכולת  החלטה מהיר לגבי הטיולים.

 

הצלחה גדולה נרשמה  במיוחד לטיולים לדרום צרפת,גאורגיה וארמניה וכן לאלזס.עוד נמסר, כי החברה תרחיב את פעילותה במהלך עונת הסתיו חורף 2013/14 בתחום טיוליי  הנושא הייחודיים.

 

ביין  הטיולים המתוכננים:טיול צלמים לקובה עם אלכס ליבק,טיול מאורגן למקסיקו וגאוטמלה במסגרת חגיגות הפסחא, טיול מאורגן להודו בימי חגיגות הפונגל,טיול מאורגן בשביל הקפה לארצות גידול הקפה במרכז אמריקה,טיול צילום לנשים בבולגריה,טיול לאנטארטיקה,טיול אמנות לפאריס,טיול קולינרי עם השף שאול בן אדרת לפרובאנס ועוד.

 

חברת בריזה חרטה על דיגלה למן הקמתה להציע מגוון טיוליי  נושא כגון:טיולים בדגש אומנות,טיולים בדגש ארכיטקטורה וטיולים סביב אירועים מיוחדים כמו חגיגות ימנז'ה בברזיל,קרנבלים במלטה ובניס, חגיגות אנטי ריימי בפרו.

 

לצורך תפעול הטיולים ברמה גבוהה משתפת בריזה פעולה עם אנשי מקצוע בעלי שם בתחומם,ונחשבים פורצי דרך בתחומיי  פעילותם. נמסר כי נרשם גידול הדרגתי בביקוש  לטיוליי  נושא המספקים ערך מוסף ומשלבים  התמקדות בנושא במקביל להתעמקות באזורים גאוגרפים שונים.

 

חברת בריזה  הוקמה בשנת 98 ונחשבת לאחת החברות המובילות בישראל בתחומיי הטיולים הגאוגרפיים.טיוליי  החברה מתמקדים בהיכרות מעמיקה עם אזורים גאוגרפים  שונים (מחוזות בצרפת ובספרד,אזורים שונים ומגוונים בהודו,פורטוגל ועוד) ויצירת טיולים בעלי  ערך מאוזן של נופים,תרבות,קולינריה ופולקלור.

 

Exit mobile version