Site icon IAS

ברבי טייסת, מהנדסת ודיילת של וירג'ין אטלנטיק

הברביות החדשות של וירג'ין אטלנטיק - טייסת, מהנדסת, דיילת. צילום יח"צ

שבועיים לפני שהיא משיקה את קו הטיסות הסדירות שלה לתל אביב, חושפת חברת התעופה הלא-שגרתית וירג'ין אטלנטיק (Virgin Atlantic) שיתוף פעולה ייחודי עם המותג Barbie. במסגרת שיתוף הפעולה ייצרה יצרנית הבובות Barbie סדרה של בובות בדמותן של טייסת, מהנדסת ודיילת החברה, שיחזקו את הרצון של הילדות הצעירות לשאוף לתפקידי מפתח בעולם התעופה ובתוכם תפקידים אלה.

הבובות עוצבו ע"י חברת ברבי תוך הקפדה על ייצוג של מבני גוף שונים ושימוש בנעליים שטוחות, התואמות את המדים הרשמיים, בסתירה מכוונת לנעלי העקב הגבוהות המהוות סימן היכר של בובות הברבי הקלאסיות.

בובת טייסת עם בת דמותה הטייסת האמיתית של וירג'ין אטלנטיק. צילום יח"צ

החברה קידמה לאחרונה שורה של מהלכים שמטרתם הבעת תמיכה והזדהות עם ערכי השוויון והגיוון החברתי המייצגים, לטענתה, את בריטניה המודרנית של ימינו.

בתוך כך, שינתה לאחרונה החברה את אחד מהסמלים האייקוניים שלה שקישט את צי המטוסים ב-30 השנים האחרונות  – ה-"Flaying Lady", שדמותה מבוססת על דמותן של נערות הפין-אפ משנות ה-'40 של המאה הקודמת. את מקומה תפסו חמש דמויות חדשות, גברים ונשים העונים לשם אוסקר, זיידי, ריי, דיילי ומירה

ומתכתבים למעשה עם הגיוון האנושי המאפיין את בריטניה של ימינו, עם ייצוג לחברי הקהילה הגאה ולדמויות בעלות זהויות אתניות שונות.

הדמות המאויירת החדשה על חרטום מטוסי וירג'ין אטלנטיק. צילום יח"צ

מוקדם יותר השנה הכריזה החברה כי הדיילות שהיא מעסיקה לא יידרשו יותר להגיע מאופרות. בנוסף התחייבה החברה להתמודד עם פערי השכר המגדריים בחברה, להגדיל את מגוון העובדים ולהחיל את המגמה הזו על כל עסקיה.

הטיסה הראשונה של וירג'ין אטלנטיק) בין נמל התעופה הית'רו בלונדון לתל אביב, תהיה ב-25 בספטמבר 2019.  הטיסה היומית בת חמש השעות תופעל באמצעות מטוסי Airbus A330-300, עם מגוון מחלקות.

הקו החדש יציע ללקוחות 180,000 מושבים בשנה באמצעות טיסות יומיות ללא עצירת ביניים לנמל התעופה הית'רו, הנמצא 15 דקות ממרכז לונדון. המשמעות היא כי חופשת סופשבוע לבירת בריטניה הופכת לקלה מבעבר.

הבובות יוצעו למכירה בהמשך השנה בטיסות של Virgin Atlantic ובחנויות נבחרות.

Exit mobile version