Site icon IAS

בפחות מ-3 שעות: 70 תיירים מחו"ל כבשו את מצדה

מסוק של עדן תעופה במצדה. צילום איתי פולק

קבוצות תיירים מחו"ל המעוניינות לפגוש מקרוב את נופיה הנדירים של ישראל הן כבר עניין שבשגרה. אמנם ישראל היא מדינה קטנה, אבל כדי לתור את הארץ לאורכה ולרוחבה נדרש זמן. אלא אם יש לכם מסוק, או ליתר דיוק – שבעה מסוקים.

לא מכבר התייצבה בפסגת הר הצופים קבוצת עובדי המחלקה הפיננסית של חברת מרצדס העולמית, שהגיעו לישראל במסגרת סיור תמריץ (אינסנטיב) שבו מציעים למצטיינים בתחומם מיני הרפתקאות וריגושים. ההמראה תוכננה מראש על ידי מתכנני המסלול מנקודה גבוהה, כדי לאפשר לנוסעים חוויה מיוחדת במינה, קצת דומה לרכבת הרים, אבל הרבה יותר מרגשת. הטיסה שארכה כארבעים דקות חשפה את הנוסעים לנופיה הקסומים של ירושלים, מדבר יהודה והרי הנגב. רגע לפני הנחיתה הקיפו המסוקים את הר המצדה, כדי לתת לנוסעים טעימה מתמונת הנוף המרהיבה שאליה הם עומדים להגיע.

תיירים ומסוקים במצדה. צילום איתי פולק

הטיסה הסתיימה בנחיתה ברחבת האופרה במצדה, בה כבר המתינו לנוסעים אוטובוסים שהעלו אותם למצדה דרך שביל הנחש ובראש ההר המתינו לבואם מדריכים שהסיעו אותם ברכבל. קבוצת התיירים חולקה לשלושה סבבים, כשמיד עם הורדת הנוסעים חזרו המסוקים לירושלים להביא את הקבוצה הבאה. כל סבב ארך כשלוש שעות.

את הלוגיסטיקה הזו סיפקה חברת עדן תעופה, טייסת המסוקים האזרחית הגדולה והמובילה בישראל.  בחברה מבטיחים שהם ערוכים להטסת קבוצות של עשרות אנשים, תוך דיוק והקפדה על בטיחות ולוחות זמנים. לפרטים נוספים על טיסות: 072-3380606.

Exit mobile version