Site icon IAS

בסיס חדש לאיזי ג'ט באמסטרדם

איזי ג'ט, חגגה היום את פתיחת בסיסה החדש בנמל תעופה סכיפהול, אמסטרדם והודיעה על כוונתה להוסיף מטוס רביעי לצי שלה בנמל תעופה זה, החל מאוקטובר 2015. הבסיס החדש באמסטרדם מציע מבחר רב יותר של יעדים במחירים משתלמים ואת השירות הידידותי של איזי ג'ט. המטוס הנוסף יביא ליצירת 40 משרות חדשות בשדה התעופה.

 

מנכ"לית איזי ג'ט, קרולין מקול, הגיעה הבוקר לנמל התעופה במטוס שקושט בציורי פרח הצבעוני, המזוהה עם הולנד. כאשר המטוס חנה, קבקב כתום ענק מידות, יחיד מסוגו, הוצב ליד חרטומו על מנת לציין את פתיחת הבסיס באחד מסמליה של הולנד. מקול גזרה את הסרט יחד עם יוס ניהויס (Jos Nijhuis), נשיא נמל התעופה סכיפהול, בטקס הפתיחה הרשמי, בו נטלו חלק הצוות ההולנדי החדש של איזי ג'ט, בכירי נמל התעופה ושותפים עסקיים.

 

מנכ"לית איזי ג'ט, קרולין מקול: "השקת הבסיס בסכיפהול הינה צעד אסטרטגי חשוב עבור איזי ג'ט. איזי ג'ט הינה חברת התעופה השנייה בגודלה באמסטרדם – אחד מנמלי התעופה המובילים באירופה, המשרת שוק הולך וגדל, עם ביקוש רב מצד הנוסעים אל ומבירת הולנד. אחרי שטסנו אל ומאמסטרדם משך שנים כה רבות,  אנו שמחים סוף סוף לקרוא לנמל התעופה 'בית' עבור טייסי וצוותי איזי ג'ט.

 

"סכיפהול היה היעד הראשון שאיזי ג'ט הפעילה מחוץ לגבולות בריטניה ב-1996 והיום אנחנו מבצעים 108 טיסות שבועיות אל ומלונדון – דוגמא בולטת לעוצמה של מערך הטיסות ולוח הזמנים של איזי ג'ט.

 

"מטוסים שבסיסם בסכיפהול, מאפשרים לנו להציע לנוסעים ההולנדיים יותר יעדים – הן לטסים למטרת עסקים בערים השונות והן לטסים לנופש ביעדים תיירותיים.

 

"כשליש מהנוסעים שלנו בטיסות מאמסטרדם טסים למטרת עסקים ואנו בטוחים כי הרשת האירופאית שלנו תהפוך את הנסיעה לקלה יותר וברת השגה."

 

פתיחת הבסיס באמסטרדם מאפשרת לאיזי ג'ט לחנוך תשעה יעדים חדשים בהם קורפו, דוברובניק, המבורג, איביזה, ניס, אולביה, פלרמו, טולוז ו-ונציה, כך שמספר היעדים של איזי ג'ט מאמסטרדם עומד עתה על 29. בתחילת השבוע, הודיעה החברה כי תתחיל לטוס מאמסטרדם לנמל התעופה לינטה שבמילנו, שהינו אידיאלי לטסים למטרת עסקים, בשל קרבתו למרכז העיר. 

 

בשבוע שעבר איזי ג'ט חנכה את הבסיס ה-25 שלה בפורטו, שבפורטוגל. איזי ג'ט שיבצה שני מטוסים שבסיסם בפורטו ומתכננת להכפיל את מספר היעדים שהיא מציעה מהאזור. 

Exit mobile version