Site icon IAS

בנק לאומי, יונייטד איירליינס ו- Visa משיקות כרטיס אשראי חדש

מטוס יונייטד איירליינס . צילום יח"צ

בנק לאומי, יונייטד איירליינס ו-Visa, הודיעו היום (ד') על השקת כרטיס אשראי חדש. לקוחות שעבורם יונפק הכרטיס החדש יצורפו אוטומטית למועדון הלקוחות של יונייטד, United MileagePlusSM, המאפשר לחבריו אפשרויות רבות לצבור ולנצל מיילים, המוצע למגוון היעדים הרחב ביותר בעולם, יותר מכל מועדון לקוחות של חברת תעופה אמריקאית אחרת.

הכרטיס החדש מאפשר לצבור מיילים בכל הרכישות והעסקאות בכרטיס האשראי, שיישארו תמיד בתוקף – ללא מגבלת זמן. בעלי הכרטיס החדש ייהנו ממגוון הטבות, לרבות תעריף מיוחד לכרטיסי בונוס (pricing on award travel) קבלת עדיפות בצ'ק-אין ובעלייה למטוס, שתי כניסות חינם לטרקליני United Club ברחבי בעולם ועוד (למבצעי עסקאות בהיקף של כ-100,000 ש"ח בכל שנה).

הכרטיס החדש מתאים במיוחד לישראלים המרבים לטוס לארה"ב וליעדים אחרים ברחבי העולם, בין אם למטרות עסקים או לפנאי. הודות לחברותה של יונייטד במועדון הבינלאומי של חברות תעופה – Star Alliance, ולשיתופי הפעולה שלה עם חברות תעופה אחרות, בעלי הכרטיס יוכלו לצבור מיילים בתוכנית ה- MileagePlus  United ולממש אותן ביותר מ-35 חברות תעופה מובילות בעולם, בטיסות למגוון יעדים רחב במיוחד.

כרטיס אשראי יונייטד ויזה לאומי. צילום יח"צ

ההטבות הבולטות שמציע הכרטיס:

דמי הכרטיס החודשיים יעמדו על 31.90 ₪.

אייל בן-חיים, ראש החטיבה הבנקאית בבנק לאומי:  "הכרטיס החדש יאפשר ללקוחות הטסים לחו"ל, בין אם לנסיעות עסקים ובין אם לחופשות, ליהנות מהטבות וממחירים אטרקטיביים בחברות תעופה מהטובות בעולם – למגוון יעדים רחב במיוחד. נמשיך לייצר שיתופי פעולה עם חברות תעופה מובילות נוספות, על מנת להעניק ללקוחותינו את הצעת הערך הטובה ביותר בישראל".

יעל ברזילי, מנכ"לית יונייטד איירליינס בישראל: "אנו נרגשים להשיק את כרטיס האשראי החדש עם בנק לאומי וויזה, שיציע מגוון הטבות וחוויות עבור לקוחותינו בישראל. עונת התיירות בעיצומה, ובעלי הכרטיס יוכלו להנות ממלוא ההטבות שהכרטיס החדש מציע".

גרי לסקי, מנכ"ל Visa בישראל: "בזמן שענף התשלומים ממשיך להתפתח במהירות, אנחנו ממשיכים לשים דגש על שיתופי פעולה מקומיים ובינלאומיים בעלי ערך מוסף. הכרטיס המשולב החדש של בנק לאומי ויונייטד איירליינס יאפשר ליהנות מחוויות שונות תוך כדי שהם מטיילים בעולם. הוא מצטרף לשורה ארוכה של כרטיסים דומים שהוכיחו את עצמם לאורך השנים, ואשר הראו שמימוש נקודות טיסה בקלות, הטבות מרובות בטיסות, והעובדה שהתשלומים בכרטיס מתקבלים בכל מקום ובכל זמן – הם המפתח לכרטיס אשראי מוצלח. אני מודה לצוותים בלאומי וביונייטד".

לתנאים המלאים: https://www.leumi.co.il/united/

Exit mobile version